Quote from Inger Gustås on 14 June 2012, 12:37Sara: Så tänkte jag också i början, sedan fick jag skavsår. 🙂 Skippa trosorna!
Sara: Så tänkte jag också i början, sedan fick jag skavsår. 🙂 Skippa trosorna!
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 12:41Cykelbyxorna är gjorda för att användas utan underkläder.
Cykelbyxorna är gjorda för att användas utan underkläder.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 12:52...och helt plötsligt fick jag en ny syn på cyklister. 😀
Okej, inga trosor it is!
...och helt plötsligt fick jag en ny syn på cyklister. 😀
Okej, inga trosor it is!
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 12:59Cyclo-kross är en hybrid med bock-styre ;).
Men nej, inte riktigt, det är mer en räser med plats för grövre däck och stänkskärmar och har annan utrustning, växlar, bromsar som oftast är plockad ifrån MTB-världen. T.ex skivbromsar.
Det gör dem bra som t.
Cyclo-kross är en hybrid med bock-styre ;).
Men nej, inte riktigt, det är mer en räser med plats för grövre däck och stänkskärmar och har annan utrustning, växlar, bromsar som oftast är plockad ifrån MTB-världen. T.ex skivbromsar.
Det gör dem bra som t.
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2012, 13:08Bra Sara!
Bra Sara!
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2012, 13:08Fredrik, en cx är inte en hybrid. En hybrid försöker vara bra på flera saker, men är bara dålig på allt. En cyclo cross är bra på en sak; att vara en cyclo cross.
Fredrik, en cx är inte en hybrid. En hybrid försöker vara bra på flera saker, men är bara dålig på allt. En cyclo cross är bra på en sak; att vara en cyclo cross.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 13:44Och den förklaringen lär ge mycket klarhet för den som frågade. Smileyn var fö enkom för dig faktiskt :D.
Och den förklaringen lär ge mycket klarhet för den som frågade. Smileyn var fö enkom för dig faktiskt :D.
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2012, 14:22Är väl som att säga att en Ferrari är en traktor, bara mindre mönstrade däck.
Är väl som att säga att en Ferrari är en traktor, bara mindre mönstrade däck.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 14:25Läste du någonting mer än första raden? :-).
Läste du någonting mer än första raden? :-).
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2012, 14:26Ja, och jag håller ju inte med att det är hybrid med bockstyre. Det är ju helt annan geometri.
Ja, och jag håller ju inte med att det är hybrid med bockstyre. Det är ju helt annan geometri.