Quote from ellen olsson on 2 June 2009, 21:09> Varför har de Shimano Service Center om det inte finns några reservdelar?
För att tjäna pengar.
> Varför har de Shimano Service Center om det inte finns några reservdelar?
För att tjäna pengar.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:17David och andra har fel. Dom flesta delarna finns att köpa på tex cyclecomponents. Även ett komplett vä/hö reglage.
David och andra har fel. Dom flesta delarna finns att köpa på tex cyclecomponents. Även ett komplett vä/hö reglage.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:23Vad har fjädern nedanför mitten på bilden för beställningsnummer?
Vad har fjädern nedanför mitten på bilden för beställningsnummer?
Quote from ellen olsson on 2 June 2009, 21:24> David och andra har fel. Dom flesta delarna finns att köpa på tex cyclecomponents.
Que? Var då?
ShimaNO levererar inget av värde i reservdelsväg. För Campagnolo kan du få tag på alla smådalar i sprängskisserna.
> David och andra har fel. Dom flesta delarna finns att köpa på tex cyclecomponents.
Que? Var då?
ShimaNO levererar inget av värde i reservdelsväg. För Campagnolo kan du få tag på alla smådalar i sprängskisserna.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:31Men om man kollar Shimanos lista kan man ju hitta "Y-6BD75000 R.H Return Spring".. o Y-blabla borde ju vara artikelnummret man beställer delen med från Shimano Service center?
Men om man kollar Shimanos lista kan man ju hitta "Y-6BD75000 R.H Return Spring".. o Y-blabla borde ju vara artikelnummret man beställer delen med från Shimano Service center?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:33Det blir till att prova att köpa den då.
Det blir till att prova att köpa den då.
Quote from Fredrik Närenfors on 2 June 2009, 21:39Underbart David. Ser verkligen fram emot när du rapporterar om ditt stora ShimaNO inköp
Underbart David. Ser verkligen fram emot när du rapporterar om ditt stora ShimaNO inköp
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:39Vet inte om det var rätt del jag länkade till 😀 bara tog en fjäder på måfå
http://techdocs.shimano.com/techdocs/blevel.jsp?ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474395181679&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302051113&bmUID=1243970735268
så kan man ju kolla sprängskis
Vet inte om det var rätt del jag länkade till 😀 bara tog en fjäder på måfå
så kan man ju kolla sprängskis
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:40Det överlåter jag till fiskeklubben.
Det överlåter jag till fiskeklubben.
Quote from Fredrik Närenfors on 2 June 2009, 21:41Seså. Dags att komma fram ur garderoben nu.
Seså. Dags att komma fram ur garderoben nu.