Quote from Guest on 12 September 2011, 20:58Hej!
Någon som har tips på butiker med bra utbud/kunnig personal i Göteborgstrakten?
Hej!
Någon som har tips på butiker med bra utbud/kunnig personal i Göteborgstrakten?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:08Löplabbet.
Finns vid Lilla Bommen (vid Nordstan), Kungsportsplatsen och Engelbrektsgatan.
Löplabbet.
Finns vid Lilla Bommen (vid Nordstan), Kungsportsplatsen och Engelbrektsgatan.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:36Löp&Sko på Plantagegatan, Linnéstan.
Löp&Sko på Plantagegatan, Linnéstan.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:26Har köpt på WRT mitt emot maxi på grafiska vägen, varierat utbud.
Har köpt på WRT mitt emot maxi på grafiska vägen, varierat utbud.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:36Runners Store i Malmö.....
Tyvärr har jag numera rätt dålig erfarenhet av (alla) löplabbet-butiker i Göteborg. Jag har stött på lite för många okunniga och ointresserade säljare när jag har gjort ett försök där...
Runners Store i Malmö.....
Tyvärr har jag numera rätt dålig erfarenhet av (alla) löplabbet-butiker i Göteborg. Jag har stött på lite för många okunniga och ointresserade säljare när jag har gjort ett försök där...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:51Fick bra hjälp på Löp och Sko, Plantagegatan, då jag var där dagarna efter Göteborgsvarvet.
Lycka till.
Fick bra hjälp på Löp och Sko, Plantagegatan, då jag var där dagarna efter Göteborgsvarvet.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:07Handla på nätet!
Handla på nätet!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 21:31Löp & skokliniken på Plantagegatan har kunnig personal.
Dem hjälper med att hitta rätt skor som passar just dig.
Dem kan även fixa fotinläggsulor om du behöver det.
David Beckham har handlat där, nuff said 🙂
Löp & skokliniken på Plantagegatan har kunnig personal.
Dem hjälper med att hitta rätt skor som passar just dig.
Dem kan även fixa fotinläggsulor om du behöver det.
David Beckham har handlat där, nuff said 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 07:11Håller med att det är bäst att undvika löplappet.(t-)
Håller med att det är bäst att undvika löplappet.(t-)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 17:17Tack för tipsen! Brukar handla på nätet om jag vet vad jag ska ha för skor men nu är jag sugen på någon ny modell och behöver prova och få lite hjälp. På hemmaplan (Luleå) är utbudet inte det bästa.
Tack för tipsen! Brukar handla på nätet om jag vet vad jag ska ha för skor men nu är jag sugen på någon ny modell och behöver prova och få lite hjälp. På hemmaplan (Luleå) är utbudet inte det bästa.