Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKöpa löparskor i Thailand?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag ska snart åka till Thailand och tänkte hör om det är någon som vet om det finns någon bra affär där man kan köpa löparskor billigt?

Vad menar du när du säger billigt? Som i "vilken affär har snyggast/bäst kopior av kända märken"? Eller ärliga saker som är billiga?

Har inga tips att ge mer än att du ska vara försiktig, har precis sett klart på en dokumentärserie om just fuskindustrier

1400 kr som skorna jag kollat på kostar i Sverige, känns definitivt som ett överpris. Jag har hört talas om att man kan köpa löparskor för t.ex 500 kr billigare i England än i Sverige. Sen kan man diskutera hurvida det är mer moraliskt rätt att köpa en mä

En barnarbetare kostar faktiskt 600$ och behöver bara käk så länge vederbörande är produktiv.

...men dom har ju ingen känsla för kvalitét!

Det går säkert att lära dom med handfasta metoder. Tänk på att IKEA har lärt många att sätta ihop en Billy.

Jag tänkte samma sak och hittade orginal märken på lite finare varuhus i Bangkok, de var lika eller dyrare än i Sverige. Jag beställde från UK på nätet istället billigt och leverans på en vecka 🙂

Skickade efter exakt samma sko som säljs i Sverige från England. Betalade hälften så mycket och fick då ett par strumpor på köpet. Och då talar jag om Asics.

Min Polar pulsklocka är gjord av barn i China eller var det en tant som gjorde den.

http://www.lytes.se/2007/09/20/dalig-kvalite-pa-barnarbete/

12