Quote from Guest on 3 August 2013, 14:10Hej
Jag ska en sväng till England i veckan. Någon som har tips på var man kan handla löparskor och kläder billigt i antingen Northampton eller London. Helst Northampton då jag ska vara där längre tid.
/Anders
Hej
Jag ska en sväng till England i veckan. Någon som har tips på var man kan handla löparskor och kläder billigt i antingen Northampton eller London. Helst Northampton då jag ska vara där längre tid.
/Anders
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 14:20Sport Direct har på nätet i varje fall rätt redig rea och de finns både i Northampton och London. MVH: Jack Magnusson
Sport Direct har på nätet i varje fall rätt redig rea och de finns både i Northampton och London. MVH: Jack Magnusson
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 21:55Ok. Tackar. Ska kolla på dem.
Ok. Tackar. Ska kolla på dem.
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 22:00Sportdirekt kan du surfa på i förväg, om du vill kolla priser, sortiment och sånt. Sen kan det säkert förekomma variationer i butik, förstås. I London så är det dom som är det "gamla anrika" Lillywhites. Mycket billiga saker. Jag tror bla att dom hittar d
Sportdirekt kan du surfa på i förväg, om du vill kolla priser, sortiment och sånt. Sen kan det säkert förekomma variationer i butik, förstås. I London så är det dom som är det "gamla anrika" Lillywhites. Mycket billiga saker. Jag tror bla att dom hittar d
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 22:24Startfitness.co.uk, Beställde spikskor därifrån! Frakten skulla ta ca 7-14 dagar, det tog 5 dagar. Och priset i sverige på spikskorna ligger på 1500, betalade ca 700kr.
Det är den bästa sidan du kan köpa kläder och skor på!
Startfitness.co.uk, Beställde spikskor därifrån! Frakten skulla ta ca 7-14 dagar, det tog 5 dagar. Och priset i sverige på spikskorna ligger på 1500, betalade ca 700kr.
Det är den bästa sidan du kan köpa kläder och skor på!
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 11:14Har också köpt grejer på samma ställe som Tibor flera gånger. Första gången var det för att jag var på möte bara två kvarter i från och det stället låg närmast.
Har nu fortsatt och köpt två par skor varje år jag är på detta möte. Priset är ungefär hälfte
Har också köpt grejer på samma ställe som Tibor flera gånger. Första gången var det för att jag var på möte bara två kvarter i från och det stället låg närmast.
Har nu fortsatt och köpt två par skor varje år jag är på detta möte. Priset är ungefär hälfte
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 14:28Tackar
Tackar