Quote from Guest on 9 September 2010, 17:41Är det billigare än i Sverige i någon butik i London med bra utbud av både kläder och skor? Har använt startfitness och varit jättenöjd med näthandel, men ibland vill man gå och klämma på varorna också 😉
Är det billigare än i Sverige i någon butik i London med bra utbud av både kläder och skor? Har använt startfitness och varit jättenöjd med näthandel, men ibland vill man gå och klämma på varorna också 😉
Quote from Therese Linner on 9 September 2010, 17:51http://www.runandbecome.com/
Inte stora butiker, men bra grejer!
Inte stora butiker, men bra grejer!
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 20:29Håller med, Run and Become. Bra utbud och sjukt trevlig personal.
Håller med, Run and Become. Bra utbud och sjukt trevlig personal.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 21:27Tror jag köpte mina skor där. Billigt och bra service.
Tror jag köpte mina skor där. Billigt och bra service.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 21:34Tack för tipset!
Blir helt säkert ett besök där före eller efter Tate!
Såg ut att vara bra utbud, nu kanske man har råd med två par... 😉
Tack för tipset!
Blir helt säkert ett besök där före eller efter Tate!
Såg ut att vara bra utbud, nu kanske man har råd med två par... 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 23:10Nike Town vid Oxford Circus har löparkläder till riktigt bra priser.
Skorna är det väl lite si och så med (om man inte gillar Nike 😉
Nike Town vid Oxford Circus har löparkläder till riktigt bra priser.
Skorna är det väl lite si och så med (om man inte gillar Nike 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:14På Lillywhites vid Piccadilly Circus och andra Sports Direct butiker(finns 2st på Oxfort Streeet) kan man göra riktiga fynd ibland. Servicen är dock någon varierande men kan vara värt ett besök.
På Lillywhites vid Piccadilly Circus och andra Sports Direct butiker(finns 2st på Oxfort Streeet) kan man göra riktiga fynd ibland. Servicen är dock någon varierande men kan vara värt ett besök.