Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKöpa nya innersulor till Asics
You need to log in to create posts and topics.

Kan man köpa nya innersulor till Asics skor (gjorda för den skon) och vem säljer sånt?

Jag köpte innersulor till min sons ASICS på Intersport, de passade bra. Var på Runners Store först, men de hade inte några, konstigt.

Ok, men de var inte gjorda för Asics-skor? Utan helt generella innersulor?
Jag har så känslig hud på fötterna så jag vill inte experimentera i onödan helst. Minsta ojämnhet eller fel passform ger skav för mig.

Det stämmer att de inte var anpassade till just Asics, men jag tyckte att passformen var väldigt bra ändå.
Ta med dig skon till butiken och testa.

Kan inte bli värre än innersulan på de SOC skorna jag köpte. Hade en vass styv kant som gav jätteblåsor på hälarna. :@

Man skulle egentligen kunna bredda den här frågan till att gälla samtliga märkesskor: Finns det originalinnersulor att köpa som reservdelar?

Själv har jag aldrig varit kontant med Asics originalinnersulor utan bytt dem per omgående mot Conformables som j

Enligt personal på Intersport tillverkar ingen av de stora skotillverkarna lösa innersulor som säljs som tillbehör utan man får använda generella innersulor som skall passa i alla skor av viss storlek. 50 :- paret.