Quote from Guest on 23 April 2010, 11:22Kan man köpa nya innersulor till Asics skor (gjorda för den skon) och vem säljer sånt?
Kan man köpa nya innersulor till Asics skor (gjorda för den skon) och vem säljer sånt?
Quote from Lars Breström on 23 April 2010, 11:32Jag köpte innersulor till min sons ASICS på Intersport, de passade bra. Var på Runners Store först, men de hade inte några, konstigt.
Jag köpte innersulor till min sons ASICS på Intersport, de passade bra. Var på Runners Store först, men de hade inte några, konstigt.
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 11:39Ok, men de var inte gjorda för Asics-skor? Utan helt generella innersulor?
Jag har så känslig hud på fötterna så jag vill inte experimentera i onödan helst. Minsta ojämnhet eller fel passform ger skav för mig.
Ok, men de var inte gjorda för Asics-skor? Utan helt generella innersulor?
Jag har så känslig hud på fötterna så jag vill inte experimentera i onödan helst. Minsta ojämnhet eller fel passform ger skav för mig.
Quote from Lars Breström on 23 April 2010, 14:20Det stämmer att de inte var anpassade till just Asics, men jag tyckte att passformen var väldigt bra ändå.
Ta med dig skon till butiken och testa.
Det stämmer att de inte var anpassade till just Asics, men jag tyckte att passformen var väldigt bra ändå.
Ta med dig skon till butiken och testa.
Quote from Christer Berg on 23 April 2010, 15:19Kan inte bli värre än innersulan på de SOC skorna jag köpte. Hade en vass styv kant som gav jätteblåsor på hälarna. :@
Kan inte bli värre än innersulan på de SOC skorna jag köpte. Hade en vass styv kant som gav jätteblåsor på hälarna. :@
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 19:09Man skulle egentligen kunna bredda den här frågan till att gälla samtliga märkesskor: Finns det originalinnersulor att köpa som reservdelar?
Själv har jag aldrig varit kontant med Asics originalinnersulor utan bytt dem per omgående mot Conformables som j
Man skulle egentligen kunna bredda den här frågan till att gälla samtliga märkesskor: Finns det originalinnersulor att köpa som reservdelar?
Själv har jag aldrig varit kontant med Asics originalinnersulor utan bytt dem per omgående mot Conformables som j
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:38Enligt personal på Intersport tillverkar ingen av de stora skotillverkarna lösa innersulor som säljs som tillbehör utan man får använda generella innersulor som skall passa i alla skor av viss storlek. 50 :- paret.
Enligt personal på Intersport tillverkar ingen av de stora skotillverkarna lösa innersulor som säljs som tillbehör utan man får använda generella innersulor som skall passa i alla skor av viss storlek. 50 :- paret.