Quote from Guest on 3 September 2012, 13:12Hej!
Inte ny på fb men ny i löpargruppen.
Är det någon här som har koll på var man ska testa och köpa nya skor i göteborgsområdet?
Köpte på ett av löplabben inne i stan sist men blev inte nöjd med varken skorna elle servicen.
Ha det gött!
Hej!
Inte ny på fb men ny i löpargruppen.
Är det någon här som har koll på var man ska testa och köpa nya skor i göteborgsområdet?
Köpte på ett av löplabben inne i stan sist men blev inte nöjd med varken skorna elle servicen.
Ha det gött!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:22Hej
Jag började springa i februari i år, fick tipset att gå till Löp och Sko på Plantagegatan i Göteborg. Blev väldig väl omhändertagen, jag kommer aldrig att köpa skor någon annanstans.
Mvh Anders
Hej
Jag började springa i februari i år, fick tipset att gå till Löp och Sko på Plantagegatan i Göteborg. Blev väldig väl omhändertagen, jag kommer aldrig att köpa skor någon annanstans.
Mvh Anders
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:52Fotriktigt i Borås är bra om du menar med så pass omnejd
Fotriktigt i Borås är bra om du menar med så pass omnejd
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 17:45Fotriktigt i Borås är riktigt proffsiga!
Fotriktigt i Borås är riktigt proffsiga!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 3 September 2012, 18:18Löp & Sko är suveräna!
Tänker dock ge Löplabbet en chans! Handlade av Madde, när LL hade butiken kvar på Engelbrektsgatan. Börjar bli akut med nya skor faktiskt!
Löp & Sko är suveräna!
Tänker dock ge Löplabbet en chans! Handlade av Madde, när LL hade butiken kvar på Engelbrektsgatan. Börjar bli akut med nya skor faktiskt!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 18:50Löp&Sko helt klart 🙂
Löp&Sko helt klart 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 22:01Löp och sko är grymma!
Löp och sko är grymma!
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:30Löp och sko var grymma som ni sa. Tack för tipsen!
Löp och sko var grymma som ni sa. Tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 21:11Jag kan bara instämma med de ovan, Löp & Sko är väldigt bra! Jag var där igår och köpte ett par nya löpskor och fick verkligen känslan att de vet vad de snackar om.
Jag kan bara instämma med de ovan, Löp & Sko är väldigt bra! Jag var där igår och köpte ett par nya löpskor och fick verkligen känslan att de vet vad de snackar om.