Quote from Guest on 25 March 2007, 08:37Är det någon som vet var man kan köpa R90, och till bästa pris? Eller kan någon rekommendera något liknande till bättre pris?
Är det någon som vet var man kan köpa R90, och till bästa pris? Eller kan någon rekommendera något liknande till bättre pris?
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 08:47Jag köpte min på InterSport tror jag det var, i början på året. Det var rea på förra årets färger... 🙂
Kika runt lite, rätt vad det är så har dom rea.
Jag köpte min på InterSport tror jag det var, i början på året. Det var rea på förra årets färger... 🙂
Kika runt lite, rätt vad det är så har dom rea.
Quote from Camilla Höög on 25 March 2007, 19:15Jag köpte R90 för ett par veckor sedan på InterSport, 900kr.
Nya modellen av R90, så jag fick en löparkeps från Dobsom också 🙂
Jag köpte R90 för ett par veckor sedan på InterSport, 900kr.
Nya modellen av R90, så jag fick en löparkeps från Dobsom också 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 20:57Är det jag som är korkad eller...? Vad är en R 90?
Är det jag som är korkad eller...? Vad är en R 90?
Quote from Lars Ekegård on 25 March 2007, 21:04En löpoverall som många verkar gilla.
http://www.dobsom.se/Sidor/A_R90.html
En löpoverall som många verkar gilla.
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 21:16Tack! Har kollat länken. Jag skulle nog också gilla den.
Tack! Har kollat länken. Jag skulle nog också gilla den.
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 21:23Tack för tipsen. Jag har sett att löplabbet har den också.
Jag har hört mycket bra om R90, och det är väl lika bra att köpa bra grejer om man ändå ska köpa. Är det någon som har erfarenhet av den nya modellen?
Tack för tipsen. Jag har sett att löplabbet har den också.
Jag har hört mycket bra om R90, och det är väl lika bra att köpa bra grejer om man ändå ska köpa. Är det någon som har erfarenhet av den nya modellen?
Quote from Jan Lundquist on 25 March 2007, 21:59Den var ju både snygg och verkar vara bra men jag vill inte ha en jacka av anorakstyp, jag måste kunna öppna hela vägen i bland och vädra 🙂
Den var ju både snygg och verkar vara bra men jag vill inte ha en jacka av anorakstyp, jag måste kunna öppna hela vägen i bland och vädra 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 21:39Jag sprang förbi på Stadium idag och såg att den nya modellen fanns där också för 899:-. Men jag väntar nog tills det blir rea. Dammodellen fanns också en hundring billigare... Men det kan ha varit en äldre modell.
Jag sprang förbi på Stadium idag och såg att den nya modellen fanns där också för 899:-. Men jag väntar nog tills det blir rea. Dammodellen fanns också en hundring billigare... Men det kan ha varit en äldre modell.