Quote from Guest on 1 May 2013, 18:30Jag provade ut ett par Asics Cumulus 14 på Löplabbet i höstas.
Jag tycker dessa har funkat bra för mig.
Frågan är: kan jag köpa ett likadant par i år från t.ex Wiggle eller tror ni att årets modeller skiljer i sig egenskaper från förra året?
Jag skulle s
Jag provade ut ett par Asics Cumulus 14 på Löplabbet i höstas.
Jag tycker dessa har funkat bra för mig.
Frågan är: kan jag köpa ett likadant par i år från t.ex Wiggle eller tror ni att årets modeller skiljer i sig egenskaper från förra året?
Jag skulle s
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 18:40Du menar att du ska köpa ett par exakt likadana, dvs Cumulus 14, och inte Cumulus 15 (om den modellen ens finns)? Då ska de som finns på nätet vara likvärdiga om man bortser från eventuella uppdateringar gällande färgen.
Du menar att du ska köpa ett par exakt likadana, dvs Cumulus 14, och inte Cumulus 15 (om den modellen ens finns)? Då ska de som finns på nätet vara likvärdiga om man bortser från eventuella uppdateringar gällande färgen.
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 19:34Ja jag menar samma modell alltså Cumulus 14.
Ok det är bara färg skillnader mellan årets modell och förra årets.
Det låter ju toppen:-)
Ja jag menar samma modell alltså Cumulus 14.
Ok det är bara färg skillnader mellan årets modell och förra årets.
Det låter ju toppen:-)
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 20:40Wiggle är dessutom mycket hjälpsamma att lösa problemet om storleken mot förmodan skulle ha ändrats. Jag köpte ett par Saucony Hattori i samma storlek som mina Saucony Triumph. Tog för givet att storlekarna skulle vara samma - det var de inte, Hattoriskor
Wiggle är dessutom mycket hjälpsamma att lösa problemet om storleken mot förmodan skulle ha ändrats. Jag köpte ett par Saucony Hattori i samma storlek som mina Saucony Triumph. Tog för givet att storlekarna skulle vara samma - det var de inte, Hattoriskor
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 10:41När jag hittat en sko som passar mig, beställer jag dem via nätet. Wiggle eller sportfitness. Har två skor på väg just nu.
Däremot om jag tar hjälp av t ex runners store för att prova ut en sko och jag beslutat mig att köpa den, så köper jag den alltid p
När jag hittat en sko som passar mig, beställer jag dem via nätet. Wiggle eller sportfitness. Har två skor på väg just nu.
Däremot om jag tar hjälp av t ex runners store för att prova ut en sko och jag beslutat mig att köpa den, så köper jag den alltid p