Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 23:16Träning skulle man kunna hävda är det billigaste sättet, men sätt ett värde på egen tid så är det nog inte lika solklart?
Äropinnar blir nog nästa köp. Dock rädd för att ligga hopkrupen och vingla på det viset.
Jag har också "hört" att Aerohjul skall hj
Träning skulle man kunna hävda är det billigaste sättet, men sätt ett värde på egen tid så är det nog inte lika solklart?
Äropinnar blir nog nästa köp. Dock rädd för att ligga hopkrupen och vingla på det viset.
Jag har också "hört" att Aerohjul skall hj
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 15:39Äropinnar helt klart ... sedan annat ärokrafs. Sugen på en dumstruthjälm, men är för långsam för det just nu.
Äropinnar helt klart ... sedan annat ärokrafs. Sugen på en dumstruthjälm, men är för långsam för det just nu.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 13:23Helkåpat säger jag. 30-40 km/t till för runt 30 000 kronor. Det blir knappt tusenlappen per km/h 😉
Helkåpat säger jag. 30-40 km/t till för runt 30 000 kronor. Det blir knappt tusenlappen per km/h 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 14:11"Och visst har nyprylsplacebot en viss inverkan!"
Jag vill understryka att det inte är placebo det är frågan om, utan äkta glädje! 🙂
"Och visst har nyprylsplacebot en viss inverkan!"
Jag vill understryka att det inte är placebo det är frågan om, utan äkta glädje! 🙂