Quote from Guest on 10 June 2012, 16:37Hej allihopa!
Är ganska mycket nybörjare med löpningen och springer mest för att det är kul, men nu under sommaren tänkte jag köra mer strukturerat och seriöst och springa Lindingöloppet i September.
Jag har förstått efter att ha läst runt lite att skor
Hej allihopa!
Är ganska mycket nybörjare med löpningen och springer mest för att det är kul, men nu under sommaren tänkte jag köra mer strukturerat och seriöst och springa Lindingöloppet i September.
Jag har förstått efter att ha läst runt lite att skor
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 16:47Kanske inte riktigt det du frågar efter men..
Gå till löplabbet, runnersstore eller liknande butik. Prova ut vilken typ av sko du ska ha, köp den där och njut av dina nya skor hela sommaren när du nu ska börja köra lite mer seriöst.
Om du är nöjd med sk
Kanske inte riktigt det du frågar efter men..
Gå till löplabbet, runnersstore eller liknande butik. Prova ut vilken typ av sko du ska ha, köp den där och njut av dina nya skor hela sommaren när du nu ska börja köra lite mer seriöst.
Om du är nöjd med sk
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 01:26Markus:
Ett tänkvärt perspektiv även det. Dock så känner jag mig själv, och det är mer troligt att om jag trivs med dojjorna jag hittar i USA så köper jag ett par nya likadana hemma i Sverige efter att det paret är utslitet. 😉
Jag har ett par skor som
Markus:
Ett tänkvärt perspektiv även det. Dock så känner jag mig själv, och det är mer troligt att om jag trivs med dojjorna jag hittar i USA så köper jag ett par nya likadana hemma i Sverige efter att det paret är utslitet. 😉
Jag har ett par skor som
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 03:30Jag har handlat på Pacers Running Stores i Arlington och vid Logan Circle några gånger. Helt okej. De har ytterligare några butiker i området.
http://www.runpacers.com/
Jag har handlat på Pacers Running Stores i Arlington och vid Logan Circle några gånger. Helt okej. De har ytterligare några butiker i området.