Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKöpa skor på Ebay?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ett par löparskor jag verkligen gillar och jag har kört samma nu i två säsonger. (Puma Eutopia).

Storlek och passform ändrar sig förmodligen inte från år till år, så att köpa på nätet borde inte vara nåt problem.

Om man handlar på Ebay, kan man

http://www.startfitness.co.uk

Nästa gång jag köper skor så blir det nog härifrån. Det finns säkert ännu billigare på ebay men det här känns säkrare.

Har ingen koll på Ebay men beställde mina senaste Saucony från UK och Holdall.co.uk

Köpte samma modell som jag använt tidigare under säsongen och fick dem cirka 500 spänn billigare än i Sverige (inkl frakt).

wiggle.co.uk verkar även vara en bra sida, do

Tack för tips av hemsidor!

Av dessa tre sidor har bara en av dem mina skor. I damstorlekar... Dessa är dessvärre för små, jag har herrskor... (#).

Jag har köpt skor på ebay vid flera tillfällen från olika handlare. Se till att betala med paypal, då är du försäkrad och kan enkelt klaga och få pengarna tillbaka om nåt är osjysst.

Jag köpte just ett par Puma Eutopia via en brittisk säljare på Ebay för ett tag sedan. De var alldeles för billiga, men äkta så vitt jag både kan se och känna när jag springer i dem.

Jag såg förresten att Runnersstore har Complete Eutopia i vissa storle