Quote from Guest on 29 October 2008, 17:14Hej!
Hör denna fråga hemma här ? Jag vet ej riktigt, men säg till i så fall..Har en nyinköpt vinjacka med tillhörande vindbyxor av tunnt och lätt material. Använder en sådanhär "löp t-shirt under, med små små hål i " ( vet ej vad ett sådant plagg heter
Hej!
Hör denna fråga hemma här ? Jag vet ej riktigt, men säg till i så fall..
Har en nyinköpt vinjacka med tillhörande vindbyxor av tunnt och lätt material. Använder en sådanhär "löp t-shirt under, med små små hål i " ( vet ej vad ett sådant plagg heter
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 17:24Splashade hela 200:- på ett underställ från Ullmax.se, provsprang igår kväll i 5 grader. Bara understället och löpoverall (Dobsom XR), hur skönt som helst.
Finns ju också lyxvarianten i merinoull för 500 riksdaler.
Splashade hela 200:- på ett underställ från Ullmax.se, provsprang igår kväll i 5 grader. Bara understället och löpoverall (Dobsom XR), hur skönt som helst.
Finns ju också lyxvarianten i merinoull för 500 riksdaler.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 17:25Jag skulle satsa på underställ.
Själv kör jag ett ganska tunt, vindtätt och till viss del vattenavstötande ytterskal vid både cykling och löpning. Sen kan jag enkelt variera mängden kläder under ytterskalet beroende på om det är +5 eller -20.
Jag skulle satsa på underställ.
Själv kör jag ett ganska tunt, vindtätt och till viss del vattenavstötande ytterskal vid både cykling och löpning. Sen kan jag enkelt variera mängden kläder under ytterskalet beroende på om det är +5 eller -20.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 17:30Underställ istället för tjockare ytterkläder helt klart. Lager på lager som man säger, mycket lättare att variera efter behov. Syntet eller bra ylle. Synteten tål att tvättas mer och håller formen bättre, men luktar skunk fortare och måste också tvättas m
Underställ istället för tjockare ytterkläder helt klart. Lager på lager som man säger, mycket lättare att variera efter behov. Syntet eller bra ylle. Synteten tål att tvättas mer och håller formen bättre, men luktar skunk fortare och måste också tvättas m
Quote from ellen olsson on 29 October 2008, 17:53Ett annat alternativ är att springa snabbare så att du håller värmen bättre... 😉
Ett annat alternativ är att springa snabbare så att du håller värmen bättre... 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 18:59Jaa..det ska jag göra..öka tempot!=)=) haha... Den var bra!
Ok, tackar för förslag. Då blir det underställ som får låta sig inköpas!
Jaa..det ska jag göra..öka tempot!=)=) haha... Den var bra!
Ok, tackar för förslag. Då blir det underställ som får låta sig inköpas!
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 19:33Kolla in Craft Pro Zero, Pro Zero Extreme och Pro Warm. Riktigt bra grejer!
http://www.worldcycling.com/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=PKGCRAFTPZ
Video en bit ner på sidan där de förklarar de olika.
Kolla in Craft Pro Zero, Pro Zero Extreme och Pro Warm. Riktigt bra grejer!
http://www.worldcycling.com/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=PKGCRAFTPZ
Video en bit ner på sidan där de förklarar de olika.
Quote from ellen olsson on 29 October 2008, 19:41Pro Zero Extreme är riktigt bra. Det bästa underställ jag haft - och då har jag ändå 7-8 stycken i dagsläget...
Pro Zero Extreme är riktigt bra. Det bästa underställ jag haft - och då har jag ändå 7-8 stycken i dagsläget...
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 19:45Har också det och kan säga att jag blev sjukt överraskad första gången jag drog på mig det. Utklassar allt annat jag haft.
Har också det och kan säga att jag blev sjukt överraskad första gången jag drog på mig det. Utklassar allt annat jag haft.
Quote from Camilla Höög on 29 October 2008, 19:50Håller med. Extreme är fina grejer. Passar året runt.
Håller med. Extreme är fina grejer. Passar året runt.