Quote from Guest on 30 December 2012, 21:46Är det någon som köpt löparutrustning i Thailand? typ skor, kläder, klockor etc. är det billigt där? Med tanke på att allt annat är billigt så borde det ju vara billigare också.. men är det någon bra kvalité? Ett par fejkade löpartights uppfyller ju inte
Är det någon som köpt löparutrustning i Thailand? typ skor, kläder, klockor etc. är det billigt där? Med tanke på att allt annat är billigt så borde det ju vara billigare också.. men är det någon bra kvalité? Ett par fejkade löpartights uppfyller ju inte
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 21:56Jag köpte löparsockor där (äkta fake Nike :-)...)
ser fina ut på långt håll.köpte alla dom hade som var stora nog.
fanns inte nåt annat i min storlek där vi var (vi var INTE på nån turistgata)
Jag köpte löparsockor där (äkta fake Nike :-)...)
ser fina ut på långt håll.
köpte alla dom hade som var stora nog.
fanns inte nåt annat i min storlek där vi var (vi var INTE på nån turistgata)
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 21:57Bara köpt kläder och annan elektronik där. Kan bara bidraga med kunskapen om att det inte är fejk-utrustning utan tillverkas oftast i exakt samma fabriker som originalet. Allt jag köpt i Thailand har hållit minst lika länge som andra barntillverkade kläde
Bara köpt kläder och annan elektronik där. Kan bara bidraga med kunskapen om att det inte är fejk-utrustning utan tillverkas oftast i exakt samma fabriker som originalet. Allt jag köpt i Thailand har hållit minst lika länge som andra barntillverkade kläde
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 15:42Nu är det ju iofs rätt många år sen, men när jag var i Kuala Lumpur så fanns det ju ett stort utbud av elektronik med bra priser, men när jag letade efter löparklockor så hittade jag inget alls, fanns helt enkelt inte i vanliga butiker i alla fall. Lite f
Nu är det ju iofs rätt många år sen, men när jag var i Kuala Lumpur så fanns det ju ett stort utbud av elektronik med bra priser, men när jag letade efter löparklockor så hittade jag inget alls, fanns helt enkelt inte i vanliga butiker i alla fall. Lite f
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 17:33Var där i sommras och tyckte att det krasst inte fanns något att handla. Märkesskor och orginalkläder var dyrare än i Sverige. Hittade en NB concept store där jag ifs köpte ett par shorts och ett linne.
Var där i sommras och tyckte att det krasst inte fanns något att handla. Märkesskor och orginalkläder var dyrare än i Sverige. Hittade en NB concept store där jag ifs köpte ett par shorts och ett linne.
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 17:33Var där i sommras och tyckte att det krasst inte fanns något att handla. Märkesskor och orginalkläder var dyrare än i Sverige. Hittade en NB concept store där jag ifs köpte ett par shorts och ett linne.
Var där i sommras och tyckte att det krasst inte fanns något att handla. Märkesskor och orginalkläder var dyrare än i Sverige. Hittade en NB concept store där jag ifs köpte ett par shorts och ett linne.
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 17:54Har i detta nu på mig ett par kallingar av märket Armani, inhandlade för 1½ år sen i just, Thailand. Justaste kallingarna jag har, håller kanonbra och är riktigt sköna.
Har i detta nu på mig ett par kallingar av märket Armani, inhandlade för 1½ år sen i just, Thailand. Justaste kallingarna jag har, håller kanonbra och är riktigt sköna.
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 18:28ok men funkar de att springa i? Jag har varit i Thailand för något år sedan men då löptränade jag inte och kollade därför inte efter sådant.. Att du har billiga kläder vet jag.. 🙂
ok men funkar de att springa i? Jag har varit i Thailand för något år sedan men då löptränade jag inte och kollade därför inte efter sådant.. Att du har billiga kläder vet jag.. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 19:27Spenderade ett par månader i Thailand med familjen förra året och letade själv en hel del efter träningskläder. I Bangkok finns en del löparbutiker i de stora galleriorna, men priserna är inte så värst mycket billigare jämfört med i Sverige om man vill kö
Spenderade ett par månader i Thailand med familjen förra året och letade själv en hel del efter träningskläder. I Bangkok finns en del löparbutiker i de stora galleriorna, men priserna är inte så värst mycket billigare jämfört med i Sverige om man vill kö