Quote from Guest on 21 October 2008, 21:28http://www.copenhagenmarathon.dk/1we.aspx
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 21:38Synd att det ligger mellan Lidingö Ultra och Stockholm Marathon! Det vore kul att få springa i vackra Köpenhamn!
Synd att det ligger mellan Lidingö Ultra och Stockholm Marathon! Det vore kul att få springa i vackra Köpenhamn!
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 07:58Äh, är du vek Sebastian? 😉
Äh, är du vek Sebastian? 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 18:44Jag kommer hoppa över Göteborgsvarvet i förmån för Köpenhmans maraton. Är det någon som har några erfarenheter från Köpenhamns maraton?
Jag kommer hoppa över Göteborgsvarvet i förmån för Köpenhmans maraton. Är det någon som har några erfarenheter från Köpenhamns maraton?
Quote from Linnea Olsson on 16 December 2008, 18:56Japp, jag har sprungit där 2 gånger och jag är mycket nöjd med arrangemanget och den lätta banan. Men jag ser Göteborgsvarvet som en bra uppvärmning och som sista runda innan vila i en vecka innan Köpenhamn. Men återhämning och uppladdning är subjektivt m
Japp, jag har sprungit där 2 gånger och jag är mycket nöjd med arrangemanget och den lätta banan. Men jag ser Göteborgsvarvet som en bra uppvärmning och som sista runda innan vila i en vecka innan Köpenhamn. Men återhämning och uppladdning är subjektivt m
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 11:00Jag sprang i Köpenhamn i våras. Tyckte det var ett bra arrangemang och en lättsprungen bana (den är ju i princip helt platt!). Rolig publik också. I början av loppet ranglade två killar ut från en bar och försökte bjuda oss på shots, och mot slutet såg ja
Jag sprang i Köpenhamn i våras. Tyckte det var ett bra arrangemang och en lättsprungen bana (den är ju i princip helt platt!). Rolig publik också. I början av loppet ranglade två killar ut från en bar och försökte bjuda oss på shots, och mot slutet såg ja
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 11:44Det glädjer mig att läsa att banan är relativ lätt och nästan helt platt. Inte för att jag är vek men Köpenhamns maraton 2009 kommer att bli mitt första. Någon som har något generellt tips om maraton? Och ja, just, någon som vet något bra, billigt vandrar
Det glädjer mig att läsa att banan är relativ lätt och nästan helt platt. Inte för att jag är vek men Köpenhamns maraton 2009 kommer att bli mitt första. Någon som har något generellt tips om maraton? Och ja, just, någon som vet något bra, billigt vandrar
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:57Tack för svaren! Man blir ju bara er och mer sugen på att springa! Ska bli roligt att testa distansen igen. Hoppas bara vädert är fint och att dte kommer mycket publik.
Tack för svaren! Man blir ju bara er och mer sugen på att springa! Ska bli roligt att testa distansen igen. Hoppas bara vädert är fint och att dte kommer mycket publik.
Quote from Linnea Olsson on 18 December 2008, 17:20Sofia. Angående vandrarhem så finns det bara ett som är perfekt. Det är Danhostel Copenhagen City, som ligger så pass nära att du kan krypa tillbaka efter ditt Marathon 🙂 Boka i tid (helst nu), arrangören räknar med att 10.000 kommer att anmäla sig till
Sofia. Angående vandrarhem så finns det bara ett som är perfekt. Det är Danhostel Copenhagen City, som ligger så pass nära att du kan krypa tillbaka efter ditt Marathon 🙂 Boka i tid (helst nu), arrangören räknar med att 10.000 kommer att anmäla sig till
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 22:32Hur går det med träningen för er? Vädret börjar bli lite bättre iaf nere i Skåne så jag ser framemot lite långpass med sol 🙂
Hur går det med träningen för er? Vädret börjar bli lite bättre iaf nere i Skåne så jag ser framemot lite långpass med sol 🙂