Quote from Linnea Olsson on 12 March 2009, 07:56Träningen flyter på som den ska. Dock har jag varit förkyld nu i en vecka. Annars är det inga problem med långpassen. Det har blivit ett par 25 km-pass utöver de vanliga "normala". Vädret är underbart just nu här i Skåne. Man känner att våren är här.
TT
Träningen flyter på som den ska. Dock har jag varit förkyld nu i en vecka. Annars är det inga problem med långpassen. Det har blivit ett par 25 km-pass utöver de vanliga "normala". Vädret är underbart just nu här i Skåne. Man känner att våren är här.
TT
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:17Nu kommer det fina löpvädret! Ser framemot Köpenhamn tycker det är bra att dehar farthållare jag kommer sikta på personligt i Köpenhamn kommer dessutom vara roligta tt se om det är många på tåget som ska springa 🙂
Nu kommer det fina löpvädret! Ser framemot Köpenhamn tycker det är bra att dehar farthållare jag kommer sikta på personligt i Köpenhamn kommer dessutom vara roligta tt se om det är många på tåget som ska springa 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 18:33Detta är ett lopp jag verkligen trivs med. Gott om plats och en bansträckning som passar mig. Vädret kan dock vara en faktor som ställer till det. Sprang ett år med sommarens första rejäla värme. Det blev riktigt hett inne i city...Springer i år för 8:e g
Detta är ett lopp jag verkligen trivs med. Gott om plats och en bansträckning som passar mig. Vädret kan dock vara en faktor som ställer till det. Sprang ett år med sommarens första rejäla värme. Det blev riktigt hett inne i city...Springer i år för 8:e g
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 10:36Kan man hämta nummerlappen samma dag som loppet? Har tittat lite på deras hemsida men hittar ingen info.
Tack på förhand
Kan man hämta nummerlappen samma dag som loppet? Har tittat lite på deras hemsida men hittar ingen info.
Tack på förhand
Quote from Linnea Olsson on 5 April 2009, 20:15Jag har för mig att man inte kan det. De två gånger osm jag har sprungit har jag varit inne dagarna innan och hämtat. Men jag mins faktiskt inte riktigt om det var så att man måste eller om det mer var för att jag inte ville stressa på tävlingsdagen.
Det
Jag har för mig att man inte kan det. De två gånger osm jag har sprungit har jag varit inne dagarna innan och hämtat. Men jag mins faktiskt inte riktigt om det var så att man måste eller om det mer var för att jag inte ville stressa på tävlingsdagen.
Det
Quote from Linnea Olsson on 5 April 2009, 20:20Tittar man på deras hemsida så står det att man kan hämta nummerlapparna torsdag till lördag. Men inget om nummerlappar på söndagen/tävlingsdagen.
http://www.copenhagenmarathon.dk/generel_info/program/139we.aspx?_m=1TT
Tittar man på deras hemsida så står det att man kan hämta nummerlapparna torsdag till lördag. Men inget om nummerlappar på söndagen/tävlingsdagen.
http://www.copenhagenmarathon.dk/generel_info/program/139we.aspx?_m=1
TT
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 18:36Ok, tack! Blir nog att åka in en dag och gå på ströget och mysa innan loppet.
Ok, tack! Blir nog att åka in en dag och gå på ströget och mysa innan loppet.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 21:09Hittade lite ny fakta för er som inte vill åka in en dag innan till Köpenhamn:
Do I collect my race number at the Sports Expo?
Yes, your race number, race chip and start kit must be collected at the Sports Expo in the days preceding the marathon. See
Hittade lite ny fakta för er som inte vill åka in en dag innan till Köpenhamn:
Do I collect my race number at the Sports Expo?
Yes, your race number, race chip and start kit must be collected at the Sports Expo in the days preceding the marathon. See
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 17:00Hur gick det för alla idag?
Hur gick det för alla idag?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 15:06Det gick bra, jag är helnöjd. 3.23.54. Vilken skillnad mot stockholm. Det kändes som det var helt slätt i stort sett.
Det gick bra, jag är helnöjd. 3.23.54. Vilken skillnad mot stockholm. Det kändes som det var helt slätt i stort sett.