Quote from Guest on 29 September 2011, 09:25Hej
Hann inte köpa innan biljetterna tog slut, men är supersugen på att springa! Är det någon som av någon anledning bestämt sig för att inte springa och vill sälja en biljett till mig? Mycket tacksam i så fall.
mvh
Martin
Hej
Hann inte köpa innan biljetterna tog slut, men är supersugen på att springa! Är det någon som av någon anledning bestämt sig för att inte springa och vill sälja en biljett till mig? Mycket tacksam i så fall.
mvh
Martin
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 09:35Hej Martin, jag gjorde illa foten på LL och kommer förmodligen inte kunna springa i Hässelby. Startbeviset är ditt mot inköpspris om du vill ha det.
mvh
Anders
Hej Martin, jag gjorde illa foten på LL och kommer förmodligen inte kunna springa i Hässelby. Startbeviset är ditt mot inköpspris om du vill ha det.
mvh
Anders
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 12:59Såld!
Såld!
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 16:20Hur ställer sig arrangörerna till namnbyte i detta lopp? Antar att det inte varit aktuellt innan.
Hur ställer sig arrangörerna till namnbyte i detta lopp? Antar att det inte varit aktuellt innan.