Quote from Guest on 1 September 2011, 17:59Nu vet min sambo att han får ledigt från jobbet och kan springa! Men platserna är tyvärr slut.. Någon av er som vet att ni inte kan springa och vill sälja er plats? 🙂
Nu vet min sambo att han får ledigt från jobbet och kan springa! Men platserna är tyvärr slut.. Någon av er som vet att ni inte kan springa och vill sälja er plats? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 18:09Jag vet en, men det är en kvinna och en helt oseedad. Antar att det inte funkar?
Jag vet en, men det är en kvinna och en helt oseedad. Antar att det inte funkar?
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:20Vi har två till salu, en kille i grupp B och en tjej i grupp D.
Så om det är nån fler som vill ha är det bara att höra av sig.
Vi har två till salu, en kille i grupp B och en tjej i grupp D.
Så om det är nån fler som vill ha är det bara att höra av sig.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:31"Nummerlappen är personlig och får ej överlåtas till någon annan löpare." Lägger ingen värdering i det, vill bara göra er uppmärksamma på det (om ni nu redan inte visste).
"Nummerlappen är personlig och får ej överlåtas till någon annan löpare." Lägger ingen värdering i det, vill bara göra er uppmärksamma på det (om ni nu redan inte visste).
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:49Jodå Magnus, jag vet det. Personligen säljer jag aldrig en nummerlapp om jag får ställa in, men det beror absolut inte på att det är förbjudet - det sk---r jag i. Det beror på att jag inte vill ha mitt namn vid ett resultat som inte är mitt egentligen. At
Jodå Magnus, jag vet det. Personligen säljer jag aldrig en nummerlapp om jag får ställa in, men det beror absolut inte på att det är förbjudet - det sk---r jag i. Det beror på att jag inte vill ha mitt namn vid ett resultat som inte är mitt egentligen. At
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 00:00Tack för hjälpen snälla ni!!!
@Karin:mailar dig imorrn när jag vet helt säkert.🙂
Tack för hjälpen snälla ni!!!
@Karin:mailar dig imorrn när jag vet helt säkert.
🙂