Quote from Guest on 21 November 2009, 11:38Har haft önen på en (ful)tysk ett litet tag nu. Funderar på om det är idag jag skall slå till på min första racer, solen skiner och jag har spenderarbyxorna på mig.
Ca 13 000kr med frakt hem till dörren, bör jag slå till eller ska man vänta tills man fa
Har haft önen på en (ful)tysk ett litet tag nu. Funderar på om det är idag jag skall slå till på min första racer, solen skiner och jag har spenderarbyxorna på mig.
Ca 13 000kr med frakt hem till dörren, bör jag slå till eller ska man vänta tills man fa
Quote from Lars Mörrby on 21 November 2009, 11:48Jag är knappt ens amatör när det gäller cyklar, men jag har fått för mig att det är viktigare att
cykeln är anpassad för den som ska cykla än att det är ett visst märke på komponenterna.Har man cyklat mycket och vet precis vad man vill ha så kan man säk
Jag är knappt ens amatör när det gäller cyklar, men jag har fått för mig att det är viktigare att
cykeln är anpassad för den som ska cykla än att det är ett visst märke på komponenterna.
Har man cyklat mycket och vet precis vad man vill ha så kan man säk
Quote from ellen olsson on 21 November 2009, 12:02Det viktigaste är att cykeln passar dig. Att köpa sin "första" cykel via postorder kan vara vanskligt.
Det viktigaste är att cykeln passar dig. Att köpa sin "första" cykel via postorder kan vara vanskligt.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 14:44Har du testat en likadan cykel som du tycker passar, testa en gång till och testa några andra cyklar i samma klass.
Priset är ok men byt till Easton Ea 50 hjulen som har fått bra "testresultat" i Cycling plus.
Har du testat en likadan cykel som du tycker passar, testa en gång till och testa några andra cyklar i samma klass.
Priset är ok men byt till Easton Ea 50 hjulen som har fått bra "testresultat" i Cycling plus.