Quote from Lars Mörrby on 16 December 2009, 13:51Karbon är väl sådant där papper man använde när man ville ha en kopia på det man skrev på skrivmaskinen... 😉
Karbon är väl sådant där papper man använde när man ville ha en kopia på det man skrev på skrivmaskinen... 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 09:14Sen kan du ju göra en bike fit oxå. Dvs mäta upp kroppen och din rörligehet. Då får du ett testprotokoll som du kan använda för att ställa in din egen cykel eller som riktlinjer när du skall köpa nytt.
Som parantes kan nämnas att jag cyklade 1 1/5 år på
Sen kan du ju göra en bike fit oxå. Dvs mäta upp kroppen och din rörligehet. Då får du ett testprotokoll som du kan använda för att ställa in din egen cykel eller som riktlinjer när du skall köpa nytt.
Som parantes kan nämnas att jag cyklade 1 1/5 år på
Quote from Bertil Nolheim on 17 December 2009, 09:34Dag: Var gjorde du "bikefiten"? Hur mycket kostade det?
Kanske skulle vara nåt för mig också eftersom jag börjat få lite problem med ena knät.
Dag: Var gjorde du "bikefiten"? Hur mycket kostade det?
Kanske skulle vara nåt för mig också eftersom jag börjat få lite problem med ena knät.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 10:23Jag gjorde min utprovning hos http://www.veloposition.se/ näs jag var på besök i Göteborg. Han var mycket noggrann och seriös. Jag har inte letat efter nån i Stockholm, Benny på Veloposition kanske känner till andra ställen i Sverige som oxå utför det.
J
Jag gjorde min utprovning hos http://www.veloposition.se/ näs jag var på besök i Göteborg. Han var mycket noggrann och seriös. Jag har inte letat efter nån i Stockholm, Benny på Veloposition kanske känner till andra ställen i Sverige som oxå utför det.
J
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 10:43Benny har visst varit över och gått i skola hos Ben Serotta vilket i så fall borgar för att här handlar om seriös inställning
Benny har visst varit över och gått i skola hos Ben Serotta vilket i så fall borgar för att här handlar om seriös inställning
Quote from Bertil Nolheim on 17 December 2009, 10:43Tack Dag. Nåt att fundera på.
Tack Dag. Nåt att fundera på.