Quote from Guest on 11 May 2013, 18:26Halloj där funbeatare!
Jag är (som belöning för ett delmål) på jakt efter nya löparskor.
Jag är rätt nybörjare på löpning (även om jag hållit på ett par år från och till), så jag springer inte så långa sträckor, men detta år är målet att nå maradistans.
Halloj där funbeatare!
Jag är (som belöning för ett delmål) på jakt efter nya löparskor.
Jag är rätt nybörjare på löpning (även om jag hållit på ett par år från och till), så jag springer inte så långa sträckor, men detta år är målet att nå maradistans.
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 18:36Har lite bredare fötter själv och sliter sulorna mest på yttersidorna som du gör, får för mig då att jag supinerar. Skon som då passar är ex Asics Cumulus, en allroundsko med mycket dämpning. Tror Asics Nimbus är liknande sko.
Har lite bredare fötter själv och sliter sulorna mest på yttersidorna som du gör, får för mig då att jag supinerar. Skon som då passar är ex Asics Cumulus, en allroundsko med mycket dämpning. Tror Asics Nimbus är liknande sko.
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 19:03Inov8 F-Lite 195 eller 220
Inov8 F-Lite 195 eller 220
Quote from Lars Mörrby on 11 May 2013, 20:37Egentligen är det bara du själv som vet.
Jag har tidigare sprungit i ASICS DS Trainer och 2140.
Numer springer jag mest i Vibram fivefingers men köpte för ett par veckor sedan ett par Brooks Pure Flow som är riktigt sköna.
Ska du springa mycket så kan
Egentligen är det bara du själv som vet.
Jag har tidigare sprungit i ASICS DS Trainer och 2140.
Numer springer jag mest i Vibram fivefingers men köpte för ett par veckor sedan ett par Brooks Pure Flow som är riktigt sköna.
Ska du springa mycket så kan
Quote from Christer Berg on 11 May 2013, 20:46Ett tips vore att uppsöka en löparbutik som kan hjälpa dig med utprövning av bra skor med hänsyn till dina fötter.
Ett tips vore att uppsöka en löparbutik som kan hjälpa dig med utprövning av bra skor med hänsyn till dina fötter.