Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 10:46Vilken klass kör du i, David?
Vilken klass kör du i, David?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 10:57Sorry David P, "tävling" ska vara "motionslopp". Så.
Jag är ju löpare, inte cyklist...Vad jag ville ha sagt var att för icke-tävlingscyklister kan en bra hybrid räcka länge. Men det beror på vad man vill ha ut av sin träning. Vill man få den där känslan
Sorry David P, "tävling" ska vara "motionslopp". Så.
Jag är ju löpare, inte cyklist...
Vad jag ville ha sagt var att för icke-tävlingscyklister kan en bra hybrid räcka länge. Men det beror på vad man vill ha ut av sin träning. Vill man få den där känslan
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:01Jag kände inte igen namnet.
För många räcker det sannolikt att byta hjul och däck för att det ska kännas skillnad.
Jag kände inte igen namnet.
För många räcker det sannolikt att byta hjul och däck för att det ska kännas skillnad.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:19...
...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:21Valet av cykel beror ju på vad man vill få ut:
Vill man ha...
...snygg kropp, bra kondition, styrka + alla andra fördelar med motion.
= vilken cykel som helst fungerar (med undantag från extrema avarter)....grupptillhörighet, estetik, cykla i klunga,
Valet av cykel beror ju på vad man vill få ut:
Vill man ha...
...snygg kropp, bra kondition, styrka + alla andra fördelar med motion.
= vilken cykel som helst fungerar (med undantag från extrema avarter).
...grupptillhörighet, estetik, cykla i klunga,
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:36Vet inte om jag skall skratta eller gråta, men det känns rätt så patetiskt och får nog en o annan sur min, men att avfärda hybridcykeln som duglig cykel för pendling över sträckor på 25 km enkel väg är att göra det väldigt enkelt för sig...
Cykla på rac
Vet inte om jag skall skratta eller gråta, men det känns rätt så patetiskt och får nog en o annan sur min, men att avfärda hybridcykeln som duglig cykel för pendling över sträckor på 25 km enkel väg är att göra det väldigt enkelt för sig...
Cykla på rac
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:42Jag har fått höra att jag inte behöver en racer.
Jag har också fått höra:-Vad ska du med den till?
Jag har fått höra att jag inte behöver en racer.
Jag har också fått höra:
-Vad ska du med den till?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:42Jag kom på en rätt bra jämförelse:
Åk skidor en timme med dåligt före.
Åk skidor en timme med bra före.
Obs. Håll samma pulszon båda gångerna.Kroppen kommer må bra i båda fallen, men jag slår vad om att du hade jäkligt mycket roligare den gången med br
Jag kom på en rätt bra jämförelse:
Åk skidor en timme med dåligt före.
Åk skidor en timme med bra före.
Obs. Håll samma pulszon båda gångerna.
Kroppen kommer må bra i båda fallen, men jag slår vad om att du hade jäkligt mycket roligare den gången med br
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 11:57Översatt till svenska: det finns en anledning att det aldrig säljs så många räcers som nu. Även till pendlare.
Översatt till svenska: det finns en anledning att det aldrig säljs så många räcers som nu. Även till pendlare.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 11:59(t+)
(t+)