Quote from Guest on 8 May 2007, 19:00Detta är kärlek:
http://www.b2.is/?sida=tengill&id=194169
Detta är kärlek:
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 19:10Vilken underbar film, Daniel. Och det fanns fler....
Vilken underbar film, Daniel. Och det fanns fler....
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 19:51Fniss! Den har ju varit med på funbeat förut 😉
Tufft är det iaf
Fniss! Den har ju varit med på funbeat förut 😉
Tufft är det iaf
Quote from Linnea Persson on 8 May 2007, 20:15vad var det för film?? den sidan var off-limits enligt min arbetsplats it-policy
vad var det för film?? den sidan var off-limits enligt min arbetsplats it-policy
Quote from Karolina Bergsten on 8 May 2007, 20:26wow (L)
wow (L)
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 20:48Det börjar med en berättelse om en pojke som föds men navelsträngen runt halsen och får en hjärnskada så att han inte kan kontrollera sin kropp. Han blir stämplad som "grönsak" av läkare, som tycker han ska sättas på en institution. Men hans föräldrar tar
Det börjar med en berättelse om en pojke som föds men navelsträngen runt halsen och får en hjärnskada så att han inte kan kontrollera sin kropp. Han blir stämplad som "grönsak" av läkare, som tycker han ska sättas på en institution. Men hans föräldrar tar
Quote from Linnea Persson on 9 May 2007, 08:35Konstigt att jag inte fick titta på den, verkar inte vara nåt som borde vara blockerat.
Tänk vilka små marginaler man lever med, själv föddes jag med navelsträngen fyra varv runt halsen och det tog en liten stund innan jag kom igång och andades, de hann
Konstigt att jag inte fick titta på den, verkar inte vara nåt som borde vara blockerat.
Tänk vilka små marginaler man lever med, själv föddes jag med navelsträngen fyra varv runt halsen och det tog en liten stund innan jag kom igång och andades, de hann
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 9 May 2007, 08:41Det är verkligen en film som berör!
Det är verkligen en film som berör!
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 11:24Ja, det är verkligen en film som berör. Fick faktiskt tårar i ögonen när jag såg den.
Ja, det är verkligen en film som berör. Fick faktiskt tårar i ögonen när jag såg den.