Quote from Guest on 18 June 2010, 18:32Simning 400 meter
Cykel 19,4 km
Löpning 5kmhttp://bromstriteam.se/DNN/Default.aspx?tabid=260
Simning 400 meter
Cykel 19,4 km
Löpning 5km
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 18:42Nu ligger min och min mans betalning i cyberrymden och väntar på att det ska bli bankdag. Bankdatorer sover på helgen, det förstår ju alla.
Vilka mer har bestämt sig?
Nu ligger min och min mans betalning i cyberrymden och väntar på att det ska bli bankdag. Bankdatorer sover på helgen, det förstår ju alla.
Vilka mer har bestämt sig?
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 16:23Jag! Fast det kanske var uppenbart.
Jag! Fast det kanske var uppenbart.
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 16:24Inte för de som inte känner (till) oss 😀
Inte för de som inte känner (till) oss 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 13:48Jag vill så gärna vara med. Om mina ben kan läka på 2 veckor. Inte anmält mig än...
Jag vill så gärna vara med. Om mina ben kan läka på 2 veckor. Inte anmält mig än...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 22:56Någon som körde Kärra tri. 09 o kan berätta litet om hur det var??
Hur är banan, växlingsområde osv?Kommer troligen åka ned till Varberg för denna som blir min 2:a tävling i karriären.. 😉
Någon som körde Kärra tri. 09 o kan berätta litet om hur det var??
Hur är banan, växlingsområde osv?
Kommer troligen åka ned till Varberg för denna som blir min 2:a tävling i karriären.. 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 12:06Börjar närma sig. Vi förbereder för fullt och hoppas på lika bra väder som
förra året. På bromstriteam.se bilder finns nu foto från 2009. Välkommna/Tävlingsledningen.
Börjar närma sig. Vi förbereder för fullt och hoppas på lika bra väder som
förra året. På bromstriteam.se bilder finns nu foto från 2009. Välkommna/Tävlingsledningen.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 15:15Sådär, då har vi överlevt cykelturen hem också. Skiiiiiitkul lopp! Så skönt och lagom pretentiöst på beachen i högsommarvärme och flödande solsken. Ska man klaga på nåt så måste det väl vara på alla bromsarna - fast det ohyggligt roliga skämtet har ni säk
Sådär, då har vi överlevt cykelturen hem också. Skiiiiiitkul lopp! Så skönt och lagom pretentiöst på beachen i högsommarvärme och flödande solsken. Ska man klaga på nåt så måste det väl vara på alla bromsarna - fast det ohyggligt roliga skämtet har ni säk
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 15:19Oliiiiiidligt roligt. Lika roligt som mitt konstaterande att jag inte hade mycket krut kvar i benen när jag sprang förbi Krutvägen för andra gången :D.
Jätteroligt lopp som jag gärna gör om nästa år. Då kanske det blir än fler deltagare. Över hundra pers
Oliiiiiidligt roligt. Lika roligt som mitt konstaterande att jag inte hade mycket krut kvar i benen när jag sprang förbi Krutvägen för andra gången :D.
Jätteroligt lopp som jag gärna gör om nästa år. Då kanske det blir än fler deltagare. Över hundra pers
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 18:29Mitt andra triathlonlopp, och detta kändes mer "genuint triathlon" än Borås. Kanske för att man simmade i havet, sprang delvis på stranden? Kul bana, dock lite väl backigt på löpningen för min del kände jag. Men jag kommer tillbaka nästa år och då har jag
Mitt andra triathlonlopp, och detta kändes mer "genuint triathlon" än Borås. Kanske för att man simmade i havet, sprang delvis på stranden? Kul bana, dock lite väl backigt på löpningen för min del kände jag. Men jag kommer tillbaka nästa år och då har jag