Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonKärra Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

12

Simning 400 meter
Cykel 19,4 km
Löpning 5km

http://bromstriteam.se/DNN/Default.aspx?tabid=260

Nu ligger min och min mans betalning i cyberrymden och väntar på att det ska bli bankdag. Bankdatorer sover på helgen, det förstår ju alla.

Vilka mer har bestämt sig?

Jag! Fast det kanske var uppenbart.

Inte för de som inte känner (till) oss 😀

Jag vill så gärna vara med. Om mina ben kan läka på 2 veckor. Inte anmält mig än...

Någon som körde Kärra tri. 09 o kan berätta litet om hur det var??
Hur är banan, växlingsområde osv?

Kommer troligen åka ned till Varberg för denna som blir min 2:a tävling i karriären.. 😉

Börjar närma sig. Vi förbereder för fullt och hoppas på lika bra väder som
förra året. På bromstriteam.se bilder finns nu foto från 2009. Välkommna/Tävlingsledningen.

Sådär, då har vi överlevt cykelturen hem också. Skiiiiiitkul lopp! Så skönt och lagom pretentiöst på beachen i högsommarvärme och flödande solsken. Ska man klaga på nåt så måste det väl vara på alla bromsarna - fast det ohyggligt roliga skämtet har ni säk

Oliiiiiidligt roligt. Lika roligt som mitt konstaterande att jag inte hade mycket krut kvar i benen när jag sprang förbi Krutvägen för andra gången :D.

Jätteroligt lopp som jag gärna gör om nästa år. Då kanske det blir än fler deltagare. Över hundra pers

Mitt andra triathlonlopp, och detta kändes mer "genuint triathlon" än Borås. Kanske för att man simmade i havet, sprang delvis på stranden? Kul bana, dock lite väl backigt på löpningen för min del kände jag. Men jag kommer tillbaka nästa år och då har jag

12