Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 20:15Öppet vatten är lite mer tri tycker jag med. Några fler saker som fanns i Kärra som inte fanns i Borås:
- Mer publik och mingel i TC
- Tidtagning (återstår att se om det funkade)
- Fotografering!!! (återstå att se resultat)
- Nummerlapp
- Saft och _vatt
Öppet vatten är lite mer tri tycker jag med. Några fler saker som fanns i Kärra som inte fanns i Borås:
- Mer publik och mingel i TC
- Tidtagning (återstår att se om det funkade)
- Fotografering!!! (återstå att se resultat)
- Nummerlapp
- Saft och _vatt
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 21:09Resultaten uppe.
Edit: tog bort länken som inte funkar längre.
Resultaten uppe.
Edit: tog bort länken som inte funkar längre.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 22:49När man sprang där på stranden så kändes det som om folk som satt och solade inte fattade vad som pågick. Det hade nog varit en schysst grej till den "ofrivillige publiken" att ha satt upp en stor skylt som berättade vad som pågick - så kanske man hade få
När man sprang där på stranden så kändes det som om folk som satt och solade inte fattade vad som pågick. Det hade nog varit en schysst grej till den "ofrivillige publiken" att ha satt upp en stor skylt som berättade vad som pågick - så kanske man hade få
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 23:14Mmmmm... kanske men det var gott om skyltar om att det var tävling.
Väldigt många svenskar kommer nog aldrig att fatta det där med att heja - de hejar på den/de de känner sen står de tysta eller drar därifrån.
Mmmmm... kanske men det var gott om skyltar om att det var tävling.
Väldigt många svenskar kommer nog aldrig att fatta det där med att heja - de hejar på den/de de känner sen står de tysta eller drar därifrån.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 23:49Detta var min första Triathlon - å jäklar va kul det var å vilket underbart ställe att tävla på.
Detta var min första Triathlon - å jäklar va kul det var å vilket underbart ställe att tävla på.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 21:05Min länk till resultatlistan funkar inte längre utan ni får gå in på hemsidan och klicka på resultat för att få upp den.
Min länk till resultatlistan funkar inte längre utan ni får gå in på hemsidan och klicka på resultat för att få upp den.