Quote from Guest on 25 April 2011, 21:41Simning 400m - Cykel 20km - Löpning 5km
Lag eller individuellt.
Tävlingen är lördagen den 2 juli, helgen efter midsommar. Vi hoppas så klart på likadana förutsättningar som de tidigare tävlingarna, alltså sol och 25°C. I länken till vänster hittar du tä
Simning 400m - Cykel 20km - Löpning 5km
Lag eller individuellt.
Tävlingen är lördagen den 2 juli, helgen efter midsommar. Vi hoppas så klart på likadana förutsättningar som de tidigare tävlingarna, alltså sol och 25°C. I länken till vänster hittar du tä
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:51Gjutet. Har ju en seger att försvara ju.
Gjutet. Har ju en seger att försvara ju.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:04Kärradal ligger mellan Åsa och Varberg om någon nu undrade.
Kärradal ligger mellan Åsa och Varberg om någon nu undrade.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:06Jag blandade ihop det här med Vassbäck, men det gör ju kanske inte så mycket. 😀
Jag blandade ihop det här med Vassbäck, men det gör ju kanske inte så mycket. 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:14Du hinner med båda :D.
Lägg gärna upp Vassbäck som tävling om du hittar någon svulstigare info om den än ett datum i en obskyr kalender. Det känns som ett lokalt arrangemang bara för Vassbäcks bryggförening eller nåt.
Du hinner med båda :D.
Lägg gärna upp Vassbäck som tävling om du hittar någon svulstigare info om den än ett datum i en obskyr kalender. Det känns som ett lokalt arrangemang bara för Vassbäcks bryggförening eller nåt.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:20Än så länge har jag bara hittat det där datumet i den obskyra kalendern, men jag ska hålla ögonen öppna. 🙂
Sen är det ju strandfest den 23:e också. 😉
Än så länge har jag bara hittat det där datumet i den obskyra kalendern, men jag ska hålla ögonen öppna. 🙂
Sen är det ju strandfest den 23:e också. 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 14:07Jag är på bara jag slipper städa stranden efteråt 🙂
Jag är på bara jag slipper städa stranden efteråt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 14:41Räknar ni med hajar?
Räknar ni med hajar?
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 18:02Observera att detta arrangemang är en MOTIONSTÄVLING och bara en rolig grej, ordnat av en triathlon-intresserad familj 🙂 Vi gör detta för att fler ska få upp ögonen för sporten.
Observera att detta arrangemang är en MOTIONSTÄVLING och bara en rolig grej, ordnat av en triathlon-intresserad familj 🙂 Vi gör detta för att fler ska få upp ögonen för sporten.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 18:06Ja, namnet tyder på att det går lugnt och städat till.
Ja, namnet tyder på att det går lugnt och städat till.