Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 18:11Ha-ha 😉
Ha-ha 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 20:26Tack för påpekandet David Broms. Ni är fasligt proffsiga så det är lätt att luras men ett mer familjärt och underbart litet triathlon får man leta efter så det kanske är dumt att göra för mycket reklam :P.
Vi räknar precis som ni skriver på hemsidan med
Tack för påpekandet David Broms. Ni är fasligt proffsiga så det är lätt att luras men ett mer familjärt och underbart litet triathlon får man leta efter så det kanske är dumt att göra för mycket reklam :P.
Vi räknar precis som ni skriver på hemsidan med
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 21:57Ursäkta trådkapningen, men jag har nu slängt iväg lite frågor ang Vassbäcks triathlon till föreningen.
Kärra triathlon är jag gärna med på också om en baddräkt räcker som utrustning för simningen, jag kan varken simma eller cykla, så visst är jag glad mo
Ursäkta trådkapningen, men jag har nu slängt iväg lite frågor ang Vassbäcks triathlon till föreningen.
Kärra triathlon är jag gärna med på också om en baddräkt räcker som utrustning för simningen, jag kan varken simma eller cykla, så visst är jag glad mo
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:28Om det skulle va för kallt kan du få låna någon av våra gamla våtdräkter om du vill.
Dessutom cyklar du mer än vissa jag känner som kallar sig cyklister så du är inte bara glad utan extremt hurtig motionär.
Om det skulle va för kallt kan du få låna någon av våra gamla våtdräkter om du vill.
Dessutom cyklar du mer än vissa jag känner som kallar sig cyklister så du är inte bara glad utan extremt hurtig motionär.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:30Jag *cyklade* mer än dem 😉 Nja, är det för kallt så står jag nog över, men tack för erbjudandet! Helst badar jag ju efter löpningen.
Jag *cyklade* mer än dem 😉 Nja, är det för kallt så står jag nog över, men tack för erbjudandet! Helst badar jag ju efter löpningen.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:34Då kan jag tipsa om ett litet omvänt triathlon i Vassbäck den 22:e. Då får du simma efter löpningen fast det är lite cykling emellan...
Då kan jag tipsa om ett litet omvänt triathlon i Vassbäck den 22:e. Då får du simma efter löpningen fast det är lite cykling emellan...
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:36Nä, det är cykling först. (t+)
Nä, det är cykling först. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:40Oj, inte ens ett baklängestriathlon! Hedersamt och trevligt att de gör som de vill. Det lockar alltid en del glada motionärer.
Oj, inte ens ett baklängestriathlon! Hedersamt och trevligt att de gör som de vill. Det lockar alltid en del glada motionärer.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:41Det gör det Fredrik, för dig (L).
Det gör det Fredrik, för dig (L).
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 18:03Yes! Det löste sig och vi fick plats även i år. Familjen Broms verkar kunna lösa det mesta så jag litar på att de fixar uppehåll i morgon oxå.
Yes! Det löste sig och vi fick plats även i år. Familjen Broms verkar kunna lösa det mesta så jag litar på att de fixar uppehåll i morgon oxå.