Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 15:43Är det inte bara turister o lantisar på Spy bar?
Är det inte bara turister o lantisar på Spy bar?
Quote from Lena O on 16 December 2008, 15:45Förmodligen, det finns bara de två sorters människor i Sverige.
Förmodligen, det finns bara de två sorters människor i Sverige.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 15:4608:orna då??
08:orna då??
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 15:47Jag vet folk som super på SpyBar, men det är mest folk utifrån landet som har läst att det är kul där...
Jag vet folk som super på SpyBar, men det är mest folk utifrån landet som har läst att det är kul där...
Quote from Elias Engqvist on 16 December 2008, 17:36Wikipedia:"Spy Bar är en krog som är inrymd i Arnoldshuset på adressen Birger Jarlsgatan 20 vid Stureplan i Stockholm. Krogen har under många år varit rikskänd som ett populärt tillhåll för Sveriges kändiselit."
Wikipedia:"Spy Bar är en krog som är inrymd i Arnoldshuset på adressen Birger Jarlsgatan 20 vid Stureplan i Stockholm. Krogen har under många år varit rikskänd som ett populärt tillhåll för Sveriges kändiselit."
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 17:40Räknas man som kändis ifall "man" var där innan den fick namnet Spy bar?
Räknas man som kändis ifall "man" var där innan den fick namnet Spy bar?
Quote from Elias Engqvist on 16 December 2008, 17:45Nä, då kallas man "lantis från skåne"
Nä, då kallas man "lantis från skåne"
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 17:47Okis! Då vet jag hur jag ska presentera mig när de dyrköpta damerna kommer med kollekthåven.
Okis! Då vet jag hur jag ska presentera mig när de dyrköpta damerna kommer med kollekthåven.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 17:57Precis "varit rikskänd"...
Påminner lite om Stadshotellet i Hedemora, fast mycket dyrare öl...
Precis "varit rikskänd"...
Påminner lite om Stadshotellet i Hedemora, fast mycket dyrare öl...
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 18:01Är Berth promoter till dig?
Är Berth promoter till dig?