Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:41Tackar Tackar
Tackar Tackar
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 22:23Tim; Wiggle har jag använt ett bra tag nu och försöker konsilidera inköpen för att komma över 50 pund. Då är det fraktfritt och det tar max en vecka att få grejerna.
Det finns just nu en tråd i löpningsgruppen som heter "låg pund" där finns det lite fle
Tim; Wiggle har jag använt ett bra tag nu och försöker konsilidera inköpen för att komma över 50 pund. Då är det fraktfritt och det tar max en vecka att få grejerna.
Det finns just nu en tråd i löpningsgruppen som heter "låg pund" där finns det lite fle
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 07:51Har problem med att få igång min Kadens mätare till min 310xt. Använde klockan & pulsmätaren till siljan runt & det fungerade perfekt men jag fick inte igång kadensen. Nu efteråt har jag tittat lite mera att den verkligen svarar när man drar runt pedalen
Har problem med att få igång min Kadens mätare till min 310xt. Använde klockan & pulsmätaren till siljan runt & det fungerade perfekt men jag fick inte igång kadensen. Nu efteråt har jag tittat lite mera att den verkligen svarar när man drar runt pedalen
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:38Jag har inte någon 310, men "Kraft" ska du inte välja och inga kalibreringar. I min 705a heter det Takt. Kolla efter det.
Jag har inte någon 310, men "Kraft" ska du inte välja och inga kalibreringar. I min 705a heter det Takt. Kolla efter det.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 21:05Ok men varför ska jag inte köra kraft?
Är det takt som sköter kadensräkningen?
Blev rekommenderad av en kompis att skaffa just Garmin 310XT men tycker mest att den är krånglig, kan inte kalla den användarvänlig. Den stora bruksanvändning ger en inte så
Ok men varför ska jag inte köra kraft?
Är det takt som sköter kadensräkningen?
Blev rekommenderad av en kompis att skaffa just Garmin 310XT men tycker mest att den är krånglig, kan inte kalla den användarvänlig. Den stora bruksanvändning ger en inte så
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 08:13Rätt dålig svensk översättning av Garmin.
Kraft är egentligen Effekt (Watt). dvs om du har en effektmätare.
Takt är Kadens (rpm). dvs om du har kadensmätare
Rätt dålig svensk översättning av Garmin.
Kraft är egentligen Effekt (Watt). dvs om du har en effektmätare.
Takt är Kadens (rpm). dvs om du har kadensmätare
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:20Aha dåså då ska jag kolla detta närmare, tackar så mkt för den info.
Aha dåså då ska jag kolla detta närmare, tackar så mkt för den info.