Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Diagrammen man får på ett träningspass om man har importerat träningen från en Garmin eller Polar har nu fått en något bättre skalning. Istället för att visa t.ex. puls mellan 0 och 220 (eller vad man nu kommer upp i), så skalas det om för att visa mellan

Mycket fint, tack!

En ytterligare förbättring jag gärna skulle se på diagramen är om man själv kunde välja max och min värde. På puls skulle detta kunna vara bra eftersom den ofta (iallafall för mig) är väldigt låg de första 30 sekunderna på passet.

Gra

Tack Olle.

Äntligen! Tack!

(t+)

Kanon att kadensen kommer med (t+) - en efterlängtad feature!

Men två småsaker att pilla med när du sovit ut?:

1. Medelkadens fylls inte i
2. Färgen för kadenskurvan är så blek att den knappt syns... eftersom man bara kan välja två värden kan de väl lik

och nu saknar jag bara varv-informationen som intervaller sen är nog funbeat komplett! 🙂

Ja-a, det vore bra med intervallerna. Fungerar fint på Jogg.se (redan när funktionen att importera kom) men det är ju inte där jag vill vara eg. men det blir mer och mer så ändå. Del pga detta och dels pga bättre överskådlighet i kalendern. Men detta var

Där sa du något viktigt Ina - överskådligheten!

Det är av den anledningen jag boför alla mina pass även på jogg.se, för att snabbt kunna få en överblick över år, veckor och månader. Det är också mycket roligare/enklare att titta på andras träningsdagböc

När vi ändå pratar diagram och sånt.
Är det inte bättre att visa tid i timmar och minuter istället för bara i minuter?
Pratar man tävlingstid, är det väl timmar man brukar prata inte antalet minuter. 3000 min på en månad? Vad betyder det egetligen....lätt