Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanon, kadens var ju mycket bra att få in!
Tackar! 🙂

Funbeat blir bara bättre och bättre, helt klart.

När vi ändå är inne på fler saker att dokumentera vore det kanon att få in Running Index för oss polaranvändare.

Som cyklist vore det önskvärt om informationen om höjdmeter fanns med när man överför från Garmin-enheten.

Grymt härligt att få med kadenskurvan. Har inte hunnit kolla om medelkadens fylls i med automatik vid import, men det kan jag nog förvänta mig att det gör 🙂

Plötsligt blev alla mina gamla pass jag hade i min Garmin Forerunner 305 "nya" vid importen så jag fick dubletter av allt. Kan det ha med denna uppdatering av göra?

Fast det löser man ju enkelt med "markera alla som ignorera" och sedan klickar man manuellt i det/de senaste passen man vill ha in!

Visst, men det blir ju ett klick extra jämfört med tidigare, helt i onödan. var ju helt ok tidigare så det kan det väl bli igen. Alla gamla pass = ignorera, alla nya = läs in! Tror det blev något enkelt åtgärdat fel bara 🙂

Jag hade missat att det händer varje gång! Då är det klart mer irriterande.
Jag har hoppat mellan två olika PC i dagarna och trodde det var därför jag fick upp dem alla som "Läs in" igen 🙂

Nu är problemet med att man behövde markera ignorera varje gång löst.