Quote from Guest on 26 May 2015, 09:14Någon som vet hur man får en struktur sin kalendern här så man ser sina senaste pass först - det vill säga längst upp?
Någon som vet hur man får en struktur sin kalendern här så man ser sina senaste pass först - det vill säga längst upp?
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 09:24Hittar inte nu, men har för mig att jag ställde samma fråga till Olle (Funbeat) och fick till svar att nuvarande struktur inte kommer att ändras.
Hittar inte nu, men har för mig att jag ställde samma fråga till Olle (Funbeat) och fick till svar att nuvarande struktur inte kommer att ändras.
Quote from Camilla Höög on 26 May 2015, 09:51Är det en upp och nervänd kalender du söker?
Det har diskuterats för länge sedan och personligen tycker jag att det känns underligt att ha kalendern upp och ner.Jag har inte jobbat med UserScripts på ett tag nu, men det borde gå att trixa till ett scrip
Är det en upp och nervänd kalender du söker?
Det har diskuterats för länge sedan och personligen tycker jag att det känns underligt att ha kalendern upp och ner.
Jag har inte jobbat med UserScripts på ett tag nu, men det borde gå att trixa till ett scrip
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 10:32Så som "Mina pass" ser ut i appen skulle jag vilja kunna välja att se min kalender också.
Dvs inte så mycket som kalender (almanacka) utan mer bara mina senaste pass en viss tid bakåt.
Så som "Mina pass" ser ut i appen skulle jag vilja kunna välja att se min kalender också.
Dvs inte så mycket som kalender (almanacka) utan mer bara mina senaste pass en viss tid bakåt.
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 11:36Man kan lägga till en box i högerkolumnen på sin startsida eller profil som heter "Min träning - Senaste". Då får man en lista med sina senaste pass (1-20st, default 10st) med det senaste överst.
Man kan lägga till en box i högerkolumnen på sin startsida eller profil som heter "Min träning - Senaste". Då får man en lista med sina senaste pass (1-20st, default 10st) med det senaste överst.
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 13:27Kan någon förklara logiken i att (ansvarig bestämt att) man ska se sitt äldsta pass det första man gör när man kommer till sin kalender? låter ju helt galet, eller har jag missat ngt här?
Jag undrar alltså enbart om kalendern där man har möjlighet att vä
Kan någon förklara logiken i att (ansvarig bestämt att) man ska se sitt äldsta pass det första man gör när man kommer till sin kalender? låter ju helt galet, eller har jag missat ngt här?
Jag undrar alltså enbart om kalendern där man har möjlighet att vä
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 13:39Olle kan ju få svara själv, men jag tror att logiken var att om man tittar i en "papperskalender" så går den från 1 i månaden och framåt - och det ville denna också efterlikna.
Olle kan ju få svara själv, men jag tror att logiken var att om man tittar i en "papperskalender" så går den från 1 i månaden och framåt - och det ville denna också efterlikna.
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 13:42Mitt inlägg var kanske mer riktat till -AT- som efterfrågade den funktionen, spela roll om det är under Kalender eller någon annan flik. Vet inte om det är logiskt, men en kalender för mig har alltid sett ut på det viset.
Mitt inlägg var kanske mer riktat till -AT- som efterfrågade den funktionen, spela roll om det är under Kalender eller någon annan flik. Vet inte om det är logiskt, men en kalender för mig har alltid sett ut på det viset.
Quote from Funbeat user on 26 May 2015, 13:51Jag tycker absolut funktionen med en kalender är viktigare än att försöka efterlikna en papperskalender, som man ju slipper scrolla i, det är ju scrollningen som är skillnaden, ett moment som gör att iaf jag inte orkar använda den mer än nödvändigt.
Jag tycker absolut funktionen med en kalender är viktigare än att försöka efterlikna en papperskalender, som man ju slipper scrolla i, det är ju scrollningen som är skillnaden, ett moment som gör att iaf jag inte orkar använda den mer än nödvändigt.
Quote from Camilla Höög on 26 May 2015, 14:05Om du inte orkar skrolla så är alltså inte gammal träning intressant så då kan du ändra filtret till att visa "7 dagar fram och 7 dagar bak". Då ser du bara din senaste veckas träning och nästa veckas planerade utan att skrolla. Om du har ännu större skär
Om du inte orkar skrolla så är alltså inte gammal träning intressant så då kan du ändra filtret till att visa "7 dagar fram och 7 dagar bak". Då ser du bara din senaste veckas träning och nästa veckas planerade utan att skrolla. Om du har ännu större skär