Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKalender i funbeat
You need to log in to create posts and topics.

12

Tack för tipset Nadia, den hade jag inte hittat... tyvärr ser man väldigt lite av beskrivningen - men den är ju bättre än inget 🙂

AT, om du menar beskrivningen av passet så kryssa i "Visa hela kommentarer för träningspass" under kalendern.

Glad att kalendertråden kommer upp igen. Det hade varit intressant att veta hur stor andel som är nöjda med dagens kalenderstruktur och hur många som inte gillar den. De som inte bryr sig kan vi ju bortse från. Läser i tråden att Olle inte har intresse av

Kanske ska förtydliga att det var mest ordningen (framåt- eller bakåtriktad) som jag frågade om och fick svar från Olle. Mycket mer än så kring strukturer diskuterade vi inte.

Jag försökte göra något som relaterade till detta. Jag letade efter alla 1000m-intervaller jag någonsin sprungit (eftersom jag blev toktrött och undrade om tempot verkligen var så hysteriskt snabbt som det kändes). Då tog jag kalendern och filtrerade ut a

Visa träning som lista hittar du numera under rapporter. Välj typen Tabell.

Aha, där var den! Tackar! Då är det bara att sortera den framåt eller bakåt så är väl trådstartaren hemma. (H)

12