Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,
Jag skulle vilja ha ett val till i kalendern "Denna månad" (eller än hellre alla månader för innevarande år) så jag kunde få upp bara den aktuella månaden. Särskilt nu när sidan blir så lång om man har långa kommentarer. Jag planerar min träning måna

Håller med precis! Öht tycker jag det är dåligt med möjligheter att välja "framåtbild" av kalendern, jag är rätt förtjust i att titta framåt och planera ...

Läste i någon nyhetstråd att datumen man satt i kalendern nu skall sparas men det fungerar inte för mig i alla fall.

En sak till jag skulle vilja ha är att när jag valt en viss inställning i ex. kalendern och sen växlar till tabell så vill jag ha kvar sa

Jag blev också jätteglad när jag såg att inställningarna skulle sparas för jag vill alltid se 14 dagar framåt. Funkar inte för mej heller.... 🙁

För mig fungerar det! 🙂 även efter ut-in-loggning
(H:)
Jätteglada jag!

På mig funkade det inte nu efter att jag loggade in igen. Men det spelar mig inte så stor roll för det är mest när jag planerar min träning jag vill ha sikt långt fram i kalendern, och då funkade det att sidan stannade kvar som jag ville ha den.

Tycker det var väldigt skönt att kalendern "stannar kvar" på det tidsintervall man vill, MEN: det fungerar inte när man själv anger datum...

Skulle man inte kunna välja huruvida man vill visa kommentarerna eller inte? Min kalender har blivit näst intill oläslig nu och det är inte kul :@

Hos mig fungerar det nog som det skall...man måste klicka på de små pratbubblorna för att läsa kommentarerna (och de blir inte större, bara "fyllda" när att ngn kommenterat)

Antar att Everly menade de egna kommentarerna. Jag skriver rätt långt själv ibland och nu är kalendern väldigt svårläst. Bara förta veckoraden tar upp nästan skärmen.