Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Evely: Menar du dina egna träningskommentarer eller menar du den nya funktionen där andra kan kommentera din träning?

Kommentarer från andra personer syns inte i kalendern. Det enda du ser är den lilla symbolen (en svagt gul, väldigt liten, pratbubbla).

Jag menar mina egna kommentarer! Jag behöver skriva mycket i kalendern för att hålla koll på min egen rehabiliteringsträning, jag sammanfattar i dolda kommentarer. Jag registrerar också vardagsmotion och skriver kommentarer om den. Även om löpningen skriv

Dolda kommentarer? Vad menar du med det, hur gör man det? För vem är de dolda?

Hemlig kommentar är alltid dold för alla utom dig själv då så klart 🙂
Registrera träning->Avancerade parametrar->Hemlig kommentar

Måste vara enklare att ha en dagbok med lås på.

Tänkte mer att det kunde vara dolt för alla utom för en viss grupp, eller alla som är på ens toplista och såna saker. Avancerade parametrar har jag aldrig ens kollat på 🙂

På tal om ämnet för tråden, så skulle jag gärna vilja bestämma visningen veckovis, det är ju också det naturligaste för en kalender, antingen via veckonummer ett eller flera (naturligtvis i sträck) eller via "visa den pågående veckan och nästa vecka" en a

bullen71, i din profil så kan du ändra visning av tränings- och dagsnoteringar. Dagsnoteringen kan ju göras hemlig eller bara synlig för de på topplistan om man vill ha ännu en dold kommentar, men ändå visa träningen för alla.

Tack Anders. Som det är just nu känns det inte aktuellt att dölja kommentarerna för nån, men bra att veta var man gör det ifall det nån gång skulle bli aktuellt 🙂

Jo veckovisningen ... jag är inte så intresserad bakåt som man antas vara, jag tittar gärna framåt på min planering, saknar att kunna låsa på åtminstone fyra veckor framåt.
(fast vem vet det kanske kom inatt, en present från nättomten? 😉 )