Quote from Guest on 29 January 2012, 19:44Hej löparvänner!
Fick idag äntligen ändan ur vagnen och tog mig till sportvaruhuset Decathlon i Bromma. Tänkte egentligen bara kolla runt lite men när jag kom till skoavdelningen sprack det naturligtvis direkt... Trots diverse märken och modeller föll ja
Hej löparvänner!
Fick idag äntligen ändan ur vagnen och tog mig till sportvaruhuset Decathlon i Bromma. Tänkte egentligen bara kolla runt lite men när jag kom till skoavdelningen sprack det naturligtvis direkt... Trots diverse märken och modeller föll ja
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 19:54Har aldrig testat "ekiden" men har två versioner av deras "tävlingssko" (minns inte vad den heter).
Den skon är lite dyrare, tror att det var ca 500-600 kr, och inte lika mycket uppbyggd i hälen (vilket jag gillar).
Jag tycker att de är riktigt bra att s
Har aldrig testat "ekiden" men har två versioner av deras "tävlingssko" (minns inte vad den heter).
Den skon är lite dyrare, tror att det var ca 500-600 kr, och inte lika mycket uppbyggd i hälen (vilket jag gillar).
Jag tycker att de är riktigt bra att s
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 20:54Rolle, var hittade du tävlingsskon?
Rolle, var hittade du tävlingsskon?
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 09:10Jag köpte dem i Spanien men numera finns ju Decatholn i Sverige (Bromma). Tror, eller rättare sagt, har för mig att det går att beställa på nätet också.
Jag köpte dem i Spanien men numera finns ju Decatholn i Sverige (Bromma). Tror, eller rättare sagt, har för mig att det går att beställa på nätet också.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 11:28Väldigt trevlig butik faktiskt, och stor! Och som sagt väldigt bra priser, eller vad sägs om:
1 par skor för 159 kr
2 par funktionskalsonger 99 kr
2 par löpstrumpor för 60 kr
1 par tights för 60 krSka kolla in deras andra skomodeller oxå, kul att du
Väldigt trevlig butik faktiskt, och stor! Och som sagt väldigt bra priser, eller vad sägs om:
1 par skor för 159 kr
2 par funktionskalsonger 99 kr
2 par löpstrumpor för 60 kr
1 par tights för 60 kr
Ska kolla in deras andra skomodeller oxå, kul att du
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 14:27Kalenji Ekiden testade här:
http://www.marathon.se/utrustning/se-upp-f%C3%B6r-de-h%C3%A4r-l%C3%A5gprisskorna?utm_source=Paloma&utm_medium=Newsletter&utm_campaign=Intervall+%E2%80%93+%C3%85rets+st%C3%B6rsta+skotest+varnar+f%C3%B6r+d%C3%A5liga+skor
Kalenji Ekiden testade här:
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 22:09Jag tycker att det är anmärkningsvärt hur mycket pisk Kalenji får i marathon.se-skotestet. Med vissa skomärken är det bra att skon inte är för stabil, men i fallet med Kalenji är det tydligen bedrövligt att den inte har en hård platsbrygga längs med hela
Jag tycker att det är anmärkningsvärt hur mycket pisk Kalenji får i marathon.se-skotestet. Med vissa skomärken är det bra att skon inte är för stabil, men i fallet med Kalenji är det tydligen bedrövligt att den inte har en hård platsbrygga längs med hela
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 22:46Faktum är att jag utan vidare kan rabbla upp 10 löpare som är kroniskt skadade i Asics-skor, men ingen som ådragit sig ens blygsamma skavanker i Kalenji-skor.
Mitt tips är: ställ Runners mot väggen och fråga dem vem som står för deras främsta annonsintä
Faktum är att jag utan vidare kan rabbla upp 10 löpare som är kroniskt skadade i Asics-skor, men ingen som ådragit sig ens blygsamma skavanker i Kalenji-skor.
Mitt tips är: ställ Runners mot väggen och fråga dem vem som står för deras främsta annonsintä
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 23:24Hm, det verkar som marathon.se och deras partners knappast är är sakliga och opartiska när de förmedlar sin "konsumentinformation". Det här gör mig lite nyfiken..
Själv förstår jag inte alls nyttan av plastförstärkningar i mellanfoten. Jag fick plantar fa
Hm, det verkar som marathon.se och deras partners knappast är är sakliga och opartiska när de förmedlar sin "konsumentinformation". Det här gör mig lite nyfiken..
Själv förstår jag inte alls nyttan av plastförstärkningar i mellanfoten. Jag fick plantar fa
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 14:07Vad tycker Du om dessa nu när du köpt dem?
Vad tycker Du om dessa nu när du köpt dem?