Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 11:57ska ut nu ska försöka va konsekvent med buffen,så får man se
ska ut nu ska försöka va konsekvent med buffen,så får man se
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 22:34Fast om man andas genom buff eller liknande får man blött tyg i ansiktet vilket kan bli oskönt, speciellt när det fryser. Då är det skönare med airtrim tycker jag.
Fast om man andas genom buff eller liknande får man blött tyg i ansiktet vilket kan bli oskönt, speciellt när det fryser. Då är det skönare med airtrim tycker jag.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 23:25blev inte så mycket buff,fick trevligt sällskap blev ju lite prat:)
blev inte så mycket buff,fick trevligt sällskap blev ju lite prat:)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 12:46nicklas johansson : beretta. Hvordan ser hon ut. Er det mulighet for litt "pels på knaggen" ??
nicklas johansson : beretta. Hvordan ser hon ut. Er det mulighet for litt "pels på knaggen" ??
Quote from Fredrik Närenfors on 30 October 2010, 18:26Nu har jag köpt en AirTrim på löplabbet. 420:-, prishöjning på väg.
Har tidigare använt lungplus, men tycker den är lite obekväm i käften samt en riktig dregelatrapp.
Ett tips för er som gillar den likväl är att sätta fast ett band runt den så den kan h
Nu har jag köpt en AirTrim på löplabbet. 420:-, prishöjning på väg.
Har tidigare använt lungplus, men tycker den är lite obekväm i käften samt en riktig dregelatrapp.
Ett tips för er som gillar den likväl är att sätta fast ett band runt den så den kan h