Quote from Guest on 21 May 2010, 22:01Hej!
Jag och svågern funderar på klädsel inför morgondagens Göteborgsvarv.
Frågan jag ställer mig är :
bara funktionströja
eller
underställ + funktionströja.Har sett ibland (främst landsvägscyklister) att de har underställ under cykeltröjan även på
Hej!
Jag och svågern funderar på klädsel inför morgondagens Göteborgsvarv.
Frågan jag ställer mig är :
bara funktionströja
eller
underställ + funktionströja.
Har sett ibland (främst landsvägscyklister) att de har underställ under cykeltröjan även på
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 22:11Min farfar menade att man kunde isolera bort värmen och hade alltid ett par yllekalsonger under byxorna riktigt varma dagar :-).
Personligen skulle jag välja att springa med ett tunt löparlinne och löparshorts vid varm väderlek.
Vad tror du att du vinne
Min farfar menade att man kunde isolera bort värmen och hade alltid ett par yllekalsonger under byxorna riktigt varma dagar :-).
Personligen skulle jag välja att springa med ett tunt löparlinne och löparshorts vid varm väderlek.
Vad tror du att du vinne
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 22:22Inga underställ! Cykling är en oerhört mycket kallare aktivitet än löpning. När de kör i varma alpbackar drar de ju upp dragkedjan så man ser bringan.
Inga underställ! Cykling är en oerhört mycket kallare aktivitet än löpning. När de kör i varma alpbackar drar de ju upp dragkedjan så man ser bringan.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 01:21Absolut inget underställ. Visst isolerar beduiner osv bort värmen, men då rör det ju sig inte på samma sät som du kommer göra idag. Vid cykling så igger du och pressar på i 40-50km/h och får en ganska så skön avkylande effekt av vinden. Därför jag tror de
Absolut inget underställ. Visst isolerar beduiner osv bort värmen, men då rör det ju sig inte på samma sät som du kommer göra idag. Vid cykling så igger du och pressar på i 40-50km/h och får en ganska så skön avkylande effekt av vinden. Därför jag tror de
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 10:30Tack för tipsen!
Det blir en enstaka tröja då.
Jag har sett att det finns rena mesh-tröjor (såna som funkar även när man tittar på sport) 😉 det var lite den tanken jag hade att det kunde svalka mer. Den jag köpte är dock mer som en vanlig funktionstö
Tack för tipsen!
Det blir en enstaka tröja då.
Jag har sett att det finns rena mesh-tröjor (såna som funkar även när man tittar på sport) 😉 det var lite den tanken jag hade att det kunde svalka mer. Den jag köpte är dock mer som en vanlig funktionstö