Quote from Guest on 17 August 2010, 20:31Hej hela expertisen!
Är det någon av er som vet hur långt varvet runt gräsplanen på Karlberg i Stockholm är?
Hej hela expertisen!
Är det någon av er som vet hur långt varvet runt gräsplanen på Karlberg i Stockholm är?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:41Ja men älskade Lena...har du inte hört talas om att "gina"....alla gör det å somliga mer än andra. Har aldrig kutat där men tror inte att Birger F kan få fason på din fråga heller...!?...Läser det du nu Birger så hoppas vi få ett relevant svar på frågan.
Ja men älskade Lena...har du inte hört talas om att "gina"....alla gör det å somliga mer än andra. Har aldrig kutat där men tror inte att Birger F kan få fason på din fråga heller...!?...Läser det du nu Birger så hoppas vi få ett relevant svar på frågan.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:44Fast den verkar banne mig vara 400 meter, när jag mäter på kartan.
Fast den verkar banne mig vara 400 meter, när jag mäter på kartan.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:49Hmmm, är det en varvbanetävling på gång månne?
Hmmm, är det en varvbanetävling på gång månne?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:52Jag har fått uppgift om att den ska vara 400 meter. Kanske inte på millimetern men inom felmarginalen iaf.
Jag har fått uppgift om att den ska vara 400 meter. Kanske inte på millimetern men inom felmarginalen iaf.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 09:15Har kört Cooper-tester där under min tid på skolan. 2 km var 5 varv så det torde nog bli 400m per varv (med något så när militär precision 🙂 )
Har kört Cooper-tester där under min tid på skolan. 2 km var 5 varv så det torde nog bli 400m per varv (med något så när militär precision 🙂 )
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 15:09Tusenmetersspåret är 1036 meter och 100 metersskyltarna sitter på centimetern rätt - så jag tror varvbanan är 400,00000 meter faktiskt .-)
Tusenmetersspåret är 1036 meter och 100 metersskyltarna sitter på centimetern rätt - så jag tror varvbanan är 400,00000 meter faktiskt .-)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 15:30Fasiken vad bra rent ut sagt! Jag visste inte att det fanns uppmätta banor där, jag har bara varit på hinderbanan och busat. (Det var också kul.)
Fasiken vad bra rent ut sagt! Jag visste inte att det fanns uppmätta banor där, jag har bara varit på hinderbanan och busat. (Det var också kul.)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 16:01Lena: Har du varit ute med mäthjulet nu igen?
Lena: Har du varit ute med mäthjulet nu igen?