Quote from Guest on 21 August 2011, 20:39Hej glada springare, jag tänkte springa från Kalhäll till Karlberg på söndag morron. Har aldrig sprungit den sträckan men det ser ut att bli ca 3 mil och jag tror att man kan springa längs vattnet.
Är det nån som har tips om den sträckan?
Är det nån som
Hej glada springare, jag tänkte springa från Kalhäll till Karlberg på söndag morron. Har aldrig sprungit den sträckan men det ser ut att bli ca 3 mil och jag tror att man kan springa längs vattnet.
Är det nån som har tips om den sträckan?
Är det nån som
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:49Vilket kul initiativ 🙂
Jag jobbar nästa söndag så jag kan inte vara med men kolla in tävlingen Årets första långpass eller en midsommarnattsdröm http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=971184 för att få tips om sträckan.
Sen kan det vara b
Vilket kul initiativ 🙂
Jag jobbar nästa söndag så jag kan inte vara med men kolla in tävlingen Årets första långpass eller en midsommarnattsdröm http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=971184 för att få tips om sträckan.
Sen kan det vara b
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:02Tack Camilla! (t+)
Tack Camilla! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:39hej, jag har inte kört längre pas sän 12 km sen maran i år men detta låter som kul initiativ... lagon tempo för mig t.o.m...
jag återkommer ska kolla vad resten av familjen tänker göra på söndag!
du had eju bra fart på maran såg jag... säkert du vill kör
hej, jag har inte kört längre pas sän 12 km sen maran i år men detta låter som kul initiativ... lagon tempo för mig t.o.m...
jag återkommer ska kolla vad resten av familjen tänker göra på söndag!
du had eju bra fart på maran såg jag... säkert du vill kör
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:46Vad roligt, hoppas det funkar! Ja 7-7.30, jag springer nästan alla mina långa pass i det tempot. Förresten är jag öppen för andra sträckor med, fick bara en ingivelse att det nog är fin väg längs vattnet där in till stan (H)
Vad roligt, hoppas det funkar! Ja 7-7.30, jag springer nästan alla mina långa pass i det tempot. Förresten är jag öppen för andra sträckor med, fick bara en ingivelse att det nog är fin väg längs vattnet där in till stan (H)
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 01:50Låter spännande, men jag klarar den inte än. Jag skall ha den som ett mål dock!
Låter spännande, men jag klarar den inte än. Jag skall ha den som ett mål dock!
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 10:32Hej Jona, tyvärr är söndag bokat med min tur att skjutsa dottern hit & dit på fm, jag får ta mitt löppass när hon tränar istället. Men ta gärna initiativet igen - det blir säkert flera som hakar på när alla kommit igång med löpnigen efter sommaren.
Hopap
Hej Jona, tyvärr är söndag bokat med min tur att skjutsa dottern hit & dit på fm, jag får ta mitt löppass när hon tränar istället. Men ta gärna initiativet igen - det blir säkert flera som hakar på när alla kommit igång med löpnigen efter sommaren.
Hopap
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 16:47Försökte kolla lite på lämplig väg, sådär värst mycket efter vattnet blev det inte när jag försökte mig på att lägga en bana. 23 km lite styvt.
http://maps.google.se/maps/ms?msid=205512603787120312282.0004ab5c6953dc5dafe1f&msa=0&ll=59.373266,17.976379&sp
Försökte kolla lite på lämplig väg, sådär värst mycket efter vattnet blev det inte när jag försökte mig på att lägga en bana. 23 km lite styvt.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 18:50Shamala, hojta när du får tid och lust sen!
Jag tänkte mig springa ner i Görvälns naturreservat som börjar precis sydöst om Kalhälls station och sen följa vattnet hela vägen till Västerbron, springa över den och sen ner längs vattnet vid Hornsberg (öster
Shamala, hojta när du får tid och lust sen!
Jag tänkte mig springa ner i Görvälns naturreservat som börjar precis sydöst om Kalhälls station och sen följa vattnet hela vägen till Västerbron, springa över den och sen ner längs vattnet vid Hornsberg (öster
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:55hej Jona, tänkte säga att det kanske är möjligt på söndag nu är dottern lite däckad med halsont... men nu verkar det som om du är snorig! vi får väl hålla kontakt!
krya på dig!
hej Jona, tänkte säga att det kanske är möjligt på söndag nu är dottern lite däckad med halsont... men nu verkar det som om du är snorig! vi får väl hålla kontakt!
krya på dig!