Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:15Är det någon som har undeskattat honom? De hade väl snarare inte klarat lågstadiets matte.
Är det någon som har undeskattat honom? De hade väl snarare inte klarat lågstadiets matte.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 13:13har en del universitetspoäng i både matte o annat, men förstår inte ditt inlägg, Fp
har en del universitetspoäng i både matte o annat, men förstår inte ditt inlägg, Fp
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 14:25>Först tränar han 4-5 timmar om dagen och sedan blev det bara 700 timmar på ett år.
Det är oftast 365 dagar om året. Det kan du väl räkna på.
>Först tränar han 4-5 timmar om dagen och sedan blev det bara 700 timmar på ett år.
Det är oftast 365 dagar om året. Det kan du väl räkna på.
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 12:08Aha. Du menar att om han tränar 45 veckor om året och 4 timar per dag, så har han tre vilodagar i veckan? Eller så har han haft perioder med mindre träning. Eller att han räknat med att han var hälskadad? Eller att det inte stämmer alls?
Oavsett vilket s
Aha. Du menar att om han tränar 45 veckor om året och 4 timar per dag, så har han tre vilodagar i veckan? Eller så har han haft perioder med mindre träning. Eller att han räknat med att han var hälskadad? Eller att det inte stämmer alls?
Oavsett vilket s
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 12:09Har jag ifrågasatt hans kunskaper om Diabetes typ 1 och träning?
Har jag ifrågasatt hans kunskaper om Diabetes typ 1 och träning?
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 09:43I oktobernumret av Triathlete Europe finns det en artikel om detta. Jag har inte läst den än, men det kanske kan vara intressant för trådstartaren att köpa numret.
I oktobernumret av Triathlete Europe finns det en artikel om detta. Jag har inte läst den än, men det kanske kan vara intressant för trådstartaren att köpa numret.