Quote from Guest on 3 August 2010, 15:04Var kan man beställa sin målbild någonstans?
Var kan man beställa sin målbild någonstans?
Quote from ellen olsson on 3 August 2010, 15:14Tidigare har man fått beställa och betala på plats. Är det ändrat?
Tidigare har man fått beställa och betala på plats. Är det ändrat?
Quote from j sollerman on 3 August 2010, 15:16så kanske det va. då missade jag den infon.
så kanske det va. då missade jag den infon.
Quote from Jonas Täng on 3 August 2010, 15:26Kalle, det kunde man göra i samband med prisutdelningen.
Kalle, det kunde man göra i samband med prisutdelningen.
Quote from j sollerman on 3 August 2010, 15:28himla otur att jag inte va på den..
himla otur att jag inte va på den..
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:45Vilket modernt och praktiskt system. Jag var på prisutdelningen men missade ändå detta.
Vilket modernt och praktiskt system. Jag var på prisutdelningen men missade ändå detta.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:48Jag trodde för en sekund att du vill ha hjälp med att sätta upp en mental målbild för Kalmar 2011.
Kunde ju vara praktiskt att bara ladda hem och installera 😀
Jag trodde för en sekund att du vill ha hjälp med att sätta upp en mental målbild för Kalmar 2011.
Kunde ju vara praktiskt att bara ladda hem och installera 😀
Quote from Jonas Täng on 3 August 2010, 15:55Det är möjligt att det kommer info om alternativ på tävlingens hemsida så småningom. Men de verkar vara lite trötta i tävlingsorganisationen såhär direkt efter evenemanget!
Det är möjligt att det kommer info om alternativ på tävlingens hemsida så småningom. Men de verkar vara lite trötta i tävlingsorganisationen såhär direkt efter evenemanget!
Quote from ellen olsson on 3 August 2010, 15:57Det kanske var samma fotograf som ifjol?
Google hittade följande:
"Nyheter. Målfoto, 2009-08-09. Ditt målfoto beställer du av Per Carlsson, tel. 0708-604481 eller info@ateljeolson.se."
Det kanske var samma fotograf som ifjol?
Google hittade följande:
"Nyheter. Målfoto, 2009-08-09. Ditt målfoto beställer du av Per Carlsson, tel. 0708-604481 eller info@ateljeolson.se."
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 16:12Då får du köra nästa år också eftersom du inte är i mål ännu, Shizo Kanaguri.
Då får du köra nästa år också eftersom du inte är i mål ännu, Shizo Kanaguri.