Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:36Det låg info i nummerlappspåsen också
Det låg info i nummerlappspåsen också
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:40Ringde och pratade med fotografen Per Carlsson eftersom jag var tvungen att hasta hem efter Kalmar och inte hann åka ned till prisutdelningen. Det går att beställa på:
info@ateljeolson.se
Skriv namn, adress, startnummer och sluttiden i mailet.
Priset är 1
Ringde och pratade med fotografen Per Carlsson eftersom jag var tvungen att hasta hem efter Kalmar och inte hann åka ned till prisutdelningen. Det går att beställa på:
info@ateljeolson.se
Skriv namn, adress, startnummer och sluttiden i mailet.
Priset är 1
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:24Jag var där och tittade och min dotter Jeanette Smeds hon fotade under hela loppet så om du har tur har hon en eller flera bilder på dig på ett eller fler moment.
Bilder kommer läggas upp på en hemsida nu inom kort och om du är intresserad av att köpa bil
Jag var där och tittade och min dotter Jeanette Smeds hon fotade under hela loppet så om du har tur har hon en eller flera bilder på dig på ett eller fler moment.
Bilder kommer läggas upp på en hemsida nu inom kort och om du är intresserad av att köpa bil