Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonKalmar Sprint & Minitriathlon
You need to log in to create posts and topics.

*faller för grupptrycket*

Har snackat med min största supporter.
Japp, då kör vi! (H)

EDIT: betalat.

Wohooooo!

Alla som är säkert på att kunna simma lite ute på Kattrumpan ska verkligen ställa upp och funderar att anmäla sig ska verkligen göra det. Hade tid dagen innan Kalmar Triathlon på långdistans och såg denna verkligen roliga tävling. Den är dessutom nog den

Hur är det under cyklingen på mini, är det trångt som bara den med cyklister eller är det gott om plats? Hur hårda är de med drafting regler osv?

Generellt så är domarna snälla mot motionärerna och hårda mot de i tävlingsklass. Som de ska vara. 🙂

Problemet med stora startgrupper i sprint (och olympisk för den delen) är det blir så trångt. När första kille/tjej kommer och kör om dig släpper du av

Jag undrade om ni tycker det går att kör utan våtdräkt på 300 metres distans. ? Måste erkänna jag bara fattade igår att kalmar sim var i östersjön! "kattrumpan.." låter som mysig lite insjö tyckte jag.

Var nämligen i västervik förre vecka och doppade mi

Kom runt med nöd och näppe. Puh! 🙂
Håll på att drunkna på simningen, trasslade in mig i våtdräkten vid växlingen, ingen kraft på cyklingen och stapplade runt på ett par stela stockar till ben i lustempo på löpningen.
Men nästa år då jä..ar! 😉

almost last is still a position right! =?
första tri avklarade, och jag oxå trodde jag skulle drunka, det med öppet vattnet måste ju tränas mera! men var glad med mina löp / cyckle tid.
men, dt var sjuk röligt!

Jag gjorde mitt första Tri, det var en upplevelse. Simingen och cykling var inget större problem, löpningen däremot. Jag tog mig runt och kom sist i mål, ska ta mig en allvarlig funderare på om jag vill göra om det 🙂

Jag tror att simningen var de värsta jag varit med om helt klart! Ska ALDRIG spela defensivt och lägga mig sist - bröstsimmare är inget kul 🙁

Och jag ska ALDRIG mer dricka poweraid! (kramp i magen under löpningen).

Men så här på avstånd var det kul (H