Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 14:16*faller för grupptrycket*
Har snackat med min största supporter.
Japp, då kör vi! (H)EDIT: betalat.
*faller för grupptrycket*
Har snackat med min största supporter.
Japp, då kör vi! (H)
EDIT: betalat.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 18:42Wohooooo!
Wohooooo!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 21:42Alla som är säkert på att kunna simma lite ute på Kattrumpan ska verkligen ställa upp och funderar att anmäla sig ska verkligen göra det. Hade tid dagen innan Kalmar Triathlon på långdistans och såg denna verkligen roliga tävling. Den är dessutom nog den
Alla som är säkert på att kunna simma lite ute på Kattrumpan ska verkligen ställa upp och funderar att anmäla sig ska verkligen göra det. Hade tid dagen innan Kalmar Triathlon på långdistans och såg denna verkligen roliga tävling. Den är dessutom nog den
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 22:56Hur är det under cyklingen på mini, är det trångt som bara den med cyklister eller är det gott om plats? Hur hårda är de med drafting regler osv?
Hur är det under cyklingen på mini, är det trångt som bara den med cyklister eller är det gott om plats? Hur hårda är de med drafting regler osv?
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 23:21Generellt så är domarna snälla mot motionärerna och hårda mot de i tävlingsklass. Som de ska vara. 🙂
Problemet med stora startgrupper i sprint (och olympisk för den delen) är det blir så trångt. När första kille/tjej kommer och kör om dig släpper du av
Generellt så är domarna snälla mot motionärerna och hårda mot de i tävlingsklass. Som de ska vara. 🙂
Problemet med stora startgrupper i sprint (och olympisk för den delen) är det blir så trångt. När första kille/tjej kommer och kör om dig släpper du av
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 07:48Jag undrade om ni tycker det går att kör utan våtdräkt på 300 metres distans. ? Måste erkänna jag bara fattade igår att kalmar sim var i östersjön! "kattrumpan.." låter som mysig lite insjö tyckte jag.
Var nämligen i västervik förre vecka och doppade mi
Jag undrade om ni tycker det går att kör utan våtdräkt på 300 metres distans. ? Måste erkänna jag bara fattade igår att kalmar sim var i östersjön! "kattrumpan.." låter som mysig lite insjö tyckte jag.
Var nämligen i västervik förre vecka och doppade mi
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 22:04Kom runt med nöd och näppe. Puh! 🙂
Håll på att drunkna på simningen, trasslade in mig i våtdräkten vid växlingen, ingen kraft på cyklingen och stapplade runt på ett par stela stockar till ben i lustempo på löpningen.
Men nästa år då jä..ar! 😉
Kom runt med nöd och näppe. Puh! 🙂
Håll på att drunkna på simningen, trasslade in mig i våtdräkten vid växlingen, ingen kraft på cyklingen och stapplade runt på ett par stela stockar till ben i lustempo på löpningen.
Men nästa år då jä..ar! 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 10:36almost last is still a position right! =?
första tri avklarade, och jag oxå trodde jag skulle drunka, det med öppet vattnet måste ju tränas mera! men var glad med mina löp / cyckle tid.
men, dt var sjuk röligt!
almost last is still a position right! =?
första tri avklarade, och jag oxå trodde jag skulle drunka, det med öppet vattnet måste ju tränas mera! men var glad med mina löp / cyckle tid.
men, dt var sjuk röligt!
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 00:39Jag gjorde mitt första Tri, det var en upplevelse. Simingen och cykling var inget större problem, löpningen däremot. Jag tog mig runt och kom sist i mål, ska ta mig en allvarlig funderare på om jag vill göra om det 🙂
Jag gjorde mitt första Tri, det var en upplevelse. Simingen och cykling var inget större problem, löpningen däremot. Jag tog mig runt och kom sist i mål, ska ta mig en allvarlig funderare på om jag vill göra om det 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 06:43Jag tror att simningen var de värsta jag varit med om helt klart! Ska ALDRIG spela defensivt och lägga mig sist - bröstsimmare är inget kul 🙁
Och jag ska ALDRIG mer dricka poweraid! (kramp i magen under löpningen).
Men så här på avstånd var det kul (H
Jag tror att simningen var de värsta jag varit med om helt klart! Ska ALDRIG spela defensivt och lägga mig sist - bröstsimmare är inget kul 🙁
Och jag ska ALDRIG mer dricka poweraid! (kramp i magen under löpningen).
Men så här på avstånd var det kul (H