Quote from Guest on 27 July 2013, 16:08Kalmarmilen Arranger calle nilsson Rasist mo Elitlöpare
Han vill inte att Utlänska Elitlöpare som bor i sverige ska ha rätt att detlta i tävling för att dem ska inte vinna 10000 kr prispengar.
Han vill inte att dem ska synas på tävling.
Han vill att det s
Kalmarmilen Arranger calle nilsson Rasist mo Elitlöpare
Han vill inte att Utlänska Elitlöpare som bor i sverige ska ha rätt att detlta i tävling för att dem ska inte vinna 10000 kr prispengar.
Han vill inte att dem ska synas på tävling.
Han vill att det s
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 16:18Var framgår detta?
Står inget såvitt jag kan se inte på tävlingsinformationen. Eller?
Inte så att det bara handlar om att du nekas deltaga för att du inte anmält i tid?
Var framgår detta?
Står inget såvitt jag kan se inte på tävlingsinformationen. Eller?
Inte så att det bara handlar om att du nekas deltaga för att du inte anmält i tid?
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 17:02Man bekämpar inte rasism och dålig attityd (om det nu stämmer som du skriver) genom att bete sig som en byfåne genom att ställa till med bråk och komma med förtäckta hot.
Man bekämpar inte rasism och dålig attityd (om det nu stämmer som du skriver) genom att bete sig som en byfåne genom att ställa till med bråk och komma med förtäckta hot.
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 19:38Ingen har rätt att stopa eller säger att Elit är inte wälkomna.
Och få inte tävla.
Om någon har gjört fel då det är svenska idrottförbundet eller iaaf som bästemmer.Det är inte bara kalmarmilen som gjör detta rasistiska beteende utom det också hässel
Ingen har rätt att stopa eller säger att Elit är inte wälkomna.
Och få inte tävla.
Om någon har gjört fel då det är svenska idrottförbundet eller iaaf som bästemmer.
Det är inte bara kalmarmilen som gjör detta rasistiska beteende utom det också hässel
Quote from Christer Berg on 27 July 2013, 19:59Om du nu verkligen har något konkret att framföra så gör det till den organisation som Högby IF tillhör.
Att lalla omkring här och hota och prata i förtäckta termer gör, som Annica säger, att du ser ut som en byfåne i bästa fall. Att posta samma sak på (
Om du nu verkligen har något konkret att framföra så gör det till den organisation som Högby IF tillhör.
Att lalla omkring här och hota och prata i förtäckta termer gör, som Annica säger, att du ser ut som en byfåne i bästa fall. Att posta samma sak på (
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 21:27vi har pratat med högby if ingen som vill lysna eller bryr sig.
jag förstår att ni gillar inte nån kalar er svenska rasister...
vi har pratat med högby if ingen som vill lysna eller bryr sig.
jag förstår att ni gillar inte nån kalar er svenska rasister...
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 21:37trolla är roligt 😀
trolla är roligt 😀
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 21:56Undrar om det är samma arga individ som härjar på jogg? I så fall kan det bli "roligt", där hotade TS indirekt med något i stil med Boston Marathon. Kravaller utlovades iaf.
Borde nästan anmäla sig dit på pin kiv, synd att Kalmar inte ligger närmare Stoc
Undrar om det är samma arga individ som härjar på jogg? I så fall kan det bli "roligt", där hotade TS indirekt med något i stil med Boston Marathon. Kravaller utlovades iaf.
Borde nästan anmäla sig dit på pin kiv, synd att Kalmar inte ligger närmare Stoc
Quote from Christer Berg on 27 July 2013, 22:1640 mil är väl piece of cake 😀 Du kan ju springa de första 10 som ett träningspass 😉
40 mil är väl piece of cake 😀 Du kan ju springa de första 10 som ett träningspass 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 22:24Ge mig inga idéer nu 🙂
Fast seriöst, till nästa semester vore det ett kul projekt att åka ner till Kalmar och sen springa hem. Med mitt lokalsinne hamnar jag väl i Smygehuk 🙂
Ge mig inga idéer nu 🙂
Fast seriöst, till nästa semester vore det ett kul projekt att åka ner till Kalmar och sen springa hem. Med mitt lokalsinne hamnar jag väl i Smygehuk 🙂