Quote from Guest on 24 November 2011, 17:41Det här är en utmaning som sätter dig på prov. Det är viktigt att du kan, vill och orkar detta.
2011 genomfördes denna utmaning i en mindre skala.
Vi är några initiativtagare som vill erbjuda detta till fler utan vinstintresse.
6 km simning längs me
Det här är en utmaning som sätter dig på prov. Det är viktigt att du kan, vill och orkar detta.
2011 genomfördes denna utmaning i en mindre skala.
Vi är några initiativtagare som vill erbjuda detta till fler utan vinstintresse.
6 km simning längs me
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 17:51Jag är intresserad, har e-postat. Avgörande om jag också anmäler mig och definitivt vill simma blir hur löpträning vs simträning går under vår & sommar, DM i halvmarathon (löpning) går nämligen samma dag (8 sep 2012). Historiskt är jag satsande löpare, me
Jag är intresserad, har e-postat. Avgörande om jag också anmäler mig och definitivt vill simma blir hur löpträning vs simträning går under vår & sommar, DM i halvmarathon (löpning) går nämligen samma dag (8 sep 2012). Historiskt är jag satsande löpare, me
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 17:58Alltid skoj med tävlingar MEN...
Jag har några frågor!
1. Hur är strömmarna vid bron?
2. Hur ser ni till att folk är skyddade från snabba båtar?
3. Vad brukar tempen ligga på vid den här tiden?
Alltid skoj med tävlingar MEN...
Jag har några frågor!
1. Hur är strömmarna vid bron?
2. Hur ser ni till att folk är skyddade från snabba båtar?
3. Vad brukar tempen ligga på vid den här tiden?
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 19:08Kul grej!
Jag avvaktar övriga tävlingar innan intresseanmälan skickas.
Kul grej!
Jag avvaktar övriga tävlingar innan intresseanmälan skickas.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 22:18Jonas@ sen när började du bry dig om vatten temp?
Du brukar ju börja simma OW vid en vattentemp på 10grader. 😉
Jonas@ sen när började du bry dig om vatten temp?
Du brukar ju börja simma OW vid en vattentemp på 10grader. 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 07:55@Lasse jag tror jonas flaggade för allmana information, och Jonas och jag varute redan vid 8 😉
@Lasse jag tror jonas flaggade för allmana information, och Jonas och jag varute redan vid 8 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 10:412009 på ö till ö var det knapp 9 grader vid första simöverfarten som för övrigt är 1700 m ca.
Detta är sjukt otroligt jävla kallt tänk då att simma 6 km i den här kylan, i värsta fall, plus att det här racet är lagt 1 vecka efter ö till ö!
Tror varken Röd
2009 på ö till ö var det knapp 9 grader vid första simöverfarten som för övrigt är 1700 m ca.
Detta är sjukt otroligt jävla kallt tänk då att simma 6 km i den här kylan, i värsta fall, plus att det här racet är lagt 1 vecka efter ö till ö!
Tror varken Röd
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 00:49Tror inte det är under 10 i kalmarsund 9 sep? Är inte ö till ö senare förresten?
Tror inte det är under 10 i kalmarsund 9 sep? Är inte ö till ö senare förresten?
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 14:51Ö till Ö har alltid gått första måndagen i September, mindre trafik i skärgården då!
Inte en aning om temperaturerna i Kalmarsund men i Stockholmsskärgåd var/kan det bli jävligt kallt beroende på vindarna.
Vore väldigt synd för alla simmare om det var 9 g
Ö till Ö har alltid gått första måndagen i September, mindre trafik i skärgården då!
Inte en aning om temperaturerna i Kalmarsund men i Stockholmsskärgåd var/kan det bli jävligt kallt beroende på vindarna.
Vore väldigt synd för alla simmare om det var 9 g
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 15:40Ja jag vet inte vad jag tänkte på egentligen. Det är klart att det kan vara riktigt ruggigt i september. Ska sluta skriva inlägg efter midnatt tror jag 😉
Ja jag vet inte vad jag tänkte på egentligen. Det är klart att det kan vara riktigt ruggigt i september. Ska sluta skriva inlägg efter midnatt tror jag 😉