Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 23:12Det kan vara riktigt fint också.
Vi simmade över Öresund den 2:e September och hade ca 16 grader, riktigt härligt förutom strömmen...
Det kan vara riktigt fint också.
Vi simmade över Öresund den 2:e September och hade ca 16 grader, riktigt härligt förutom strömmen...
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 18:32Tack för alla inlägg.
Det förekommer strömmar. Det är som värst vid nordlig och sydlig vind. Vid sydlig vind så blir det mer vågigt. Det är som mest strömt i mitten. Det finns en väderboj att läsa av vilket vi kommer att göra vid fler tillfällen. Vi har
Tack för alla inlägg.
Det förekommer strömmar. Det är som värst vid nordlig och sydlig vind. Vid sydlig vind så blir det mer vågigt. Det är som mest strömt i mitten. Det finns en väderboj att läsa av vilket vi kommer att göra vid fler tillfällen. Vi har
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 17:52Boj hade vi på Vidösternsimmet och det tyckte jag bara var irriterande. Linan trasslar in sig under armarna vid sidvind. Jag blev så förbannad att jag vägrade ha skiten på sista etappen på Vidöstern. 15 grader måste väl vara en "peace of cake" om man simm
Boj hade vi på Vidösternsimmet och det tyckte jag bara var irriterande. Linan trasslar in sig under armarna vid sidvind. Jag blev så förbannad att jag vägrade ha skiten på sista etappen på Vidöstern. 15 grader måste väl vara en "peace of cake" om man simm
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 18:38Kanske neonrosa badmössor och heliumballong som fästs i dragkedjan (om man har en) är alternativ till den "lilla bojen/båten" 🙂
Kanske neonrosa badmössor och heliumballong som fästs i dragkedjan (om man har en) är alternativ till den "lilla bojen/båten" 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 09:51Låter som en utmaning! Kul. Vad är maxgränsen? Vill inte bli någon segdragen eftersläntare.
Låter som en utmaning! Kul. Vad är maxgränsen? Vill inte bli någon segdragen eftersläntare.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:02på vidöstern skulle vi simma i grupper, men det fungera inte. det bli snabbt 1, 3, 1, 2 simmare.
titta man på tider så var det långt emellan alla simmare. allt från flera timmar till några minuter.
så jag tror man ska räkna med 3-4 grupper som mål, men
på vidöstern skulle vi simma i grupper, men det fungera inte. det bli snabbt 1, 3, 1, 2 simmare.
titta man på tider så var det långt emellan alla simmare. allt från flera timmar till några minuter.
så jag tror man ska räkna med 3-4 grupper som mål, men