Quote from Guest on 21 June 2010, 07:33Jag springer just nu i 2:30 minuters intervaller. Varannan spring och varannan gång.
Jag gör mellan 8-11 repetitioner.De första 3-4 repetitionerna är det svinjobbigt att jogga. Jag blir andfådd som fan och när jag andas in känns det som luften bara liks
Jag springer just nu i 2:30 minuters intervaller. Varannan spring och varannan gång.
Jag gör mellan 8-11 repetitioner.
De första 3-4 repetitionerna är det svinjobbigt att jogga. Jag blir andfådd som fan och när jag andas in känns det som luften bara liks
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 07:43En längre uppvärmning (15-20 min) + ett par koordinationslopp för att få igång kroppen ordentligt innan du startar
En längre uppvärmning (15-20 min) + ett par koordinationslopp för att få igång kroppen ordentligt innan du startar
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 20:21Kan inte ge något annat råd än Micke redan gjort.
Kan inte ge något annat råd än Micke redan gjort.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 21:07Håller också med Micke. Koordinationsloppen är blixtviktiga för mig om jag ska köra intervaller och vill att det ska kännas bra direkt från start vid intervaller.
Håller också med Micke. Koordinationsloppen är blixtviktiga för mig om jag ska köra intervaller och vill att det ska kännas bra direkt från start vid intervaller.