Quote from Guest on 16 July 2010, 20:45Oj, nu tror väl alla att jag ska sätta mina barn i hårdträning och jaga dom med piskan. Nejdå, oroa er inte. 😉
Mina barn är 6 resp 8 år gamla och cyklar till vardags. Nu fick jag ett tips om Tjörnrundan av en kompis och tänkte ställa upp på 2-milaren me
Oj, nu tror väl alla att jag ska sätta mina barn i hårdträning och jaga dom med piskan. Nejdå, oroa er inte. 😉
Mina barn är 6 resp 8 år gamla och cyklar till vardags. Nu fick jag ett tips om Tjörnrundan av en kompis och tänkte ställa upp på 2-milaren me
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 20:55Barn ska väl få träna om de vill och vad de själva vill. Man ska inte alls tvinga dem såvida de inte behöver träna för att inte må dåligt. Man kan tvinga dem till att röra sig, sedan får de själva bestämma hur de ska göra det.
Barn ska väl få träna om de vill och vad de själva vill. Man ska inte alls tvinga dem såvida de inte behöver träna för att inte må dåligt. Man kan tvinga dem till att röra sig, sedan får de själva bestämma hur de ska göra det.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:55När är det dags för 2-milaren? Hur långt orkar dom cykla idag? Jag hade börjat cykla tillsammans med dom regelbundet och ökat lite i taget, men bara så mycket/ofta så att dom ändå tycker det är kul. Tycker dom om att cykla så tror jag att dom i princip ka
När är det dags för 2-milaren? Hur långt orkar dom cykla idag? Jag hade börjat cykla tillsammans med dom regelbundet och ökat lite i taget, men bara så mycket/ofta så att dom ändå tycker det är kul. Tycker dom om att cykla så tror jag att dom i princip ka
Quote from Lena O on 16 July 2010, 22:57Jag tror inte att Nina har för avsikt att tvinga de till något.
Varför inte hitta på en lämplig runda på 2 mil där det finns en god glasskiosk efter 15km. Kalla det inte för träning bara, ni ska ute på cyklarna och ta ett glass 🙂
Jag tror inte att Nina har för avsikt att tvinga de till något.
Varför inte hitta på en lämplig runda på 2 mil där det finns en god glasskiosk efter 15km. Kalla det inte för träning bara, ni ska ute på cyklarna och ta ett glass 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 23:06Gazzah har barn, förstår jag.
Gazzah har barn, förstår jag.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 23:11Tjörnrundan är om en månad. Vi har alltså 2x1 vecka att träna. Inte så mycket alltså.
Idag cyklar de ca 5 km utan problem. Vi har ett par destinationer 5 km bort så det blir ju en mil med paus.
Jag ska nog hitta ett bra glassätarställe hyfsat i närheten.
Tjörnrundan är om en månad. Vi har alltså 2x1 vecka att träna. Inte så mycket alltså.
Idag cyklar de ca 5 km utan problem. Vi har ett par destinationer 5 km bort så det blir ju en mil med paus.
Jag ska nog hitta ett bra glassätarställe hyfsat i närheten.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 23:28jaså medaljer är viktigt även för de små i ditt hem;)
jaså medaljer är viktigt även för de små i ditt hem;)
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 23:30Jajjamän! Du kan tro att de var imponerade av min GBG-varvsmedalj när de kom hem på kvällen. "Mamma vann du?!?!" 😉
Sen fick de själva medalj när de spelade fotboll mot de andra ungarna på gården för ett par veckor sen. Guldmedalj minsann. 😉
Jajjamän! Du kan tro att de var imponerade av min GBG-varvsmedalj när de kom hem på kvällen. "Mamma vann du?!?!" 😉
Sen fick de själva medalj när de spelade fotboll mot de andra ungarna på gården för ett par veckor sen. Guldmedalj minsann. 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:26Grund regel med barn är att det ska vara roligt. När jag, frugan och våra två döttrar 4 repektive 8 år fjällvandrar är det regelbundna stopp med lite gott snabb fika och allt roligt på vägen till målet som ofta är lunch stopp med trianga kök och lek i någ
Grund regel med barn är att det ska vara roligt. När jag, frugan och våra två döttrar 4 repektive 8 år fjällvandrar är det regelbundna stopp med lite gott snabb fika och allt roligt på vägen till målet som ofta är lunch stopp med trianga kök och lek i någ
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 20:42Min grabb började hoja vid 6 års ålder på lek så klart, men i år fyller han 13 år och bor mer eller mindre på bmx banorna, samt att han körde sin första mtb tävling föra året och en mindre downhill tävling, han har själv tagit beslut om att tävla. Han har
Min grabb började hoja vid 6 års ålder på lek så klart, men i år fyller han 13 år och bor mer eller mindre på bmx banorna, samt att han körde sin första mtb tävling föra året och en mindre downhill tävling, han har själv tagit beslut om att tävla. Han har